Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unban Requests


Puusat

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:103901576

Hvorfor skal du unbannes:  jeg ville gerne unbanenes fordi jeg har fortrodt det som jeg gjorde rigtigt meget fordi min ven hele tiden siger stavox er bedst og der er kommet nye ting så der for ville jeg gerne unbanneds og ville læse reglerne og aldrig lave en fejl vis jeg laver en fejl igen som ikke vil ske så ban mig for altid

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:103901576

Grund: Kaster rundt med bil - Troll - Svarer ikke i case

Navn: Sonunuz geldi | Smurf

AdminID: STEAM_0:0:59644304 - TheBadCop [admin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 23-09-17 14:15


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Puusat

 

Jeg er glad for at du er interesseret i at komme ind på Stavox serverene igen, hvis du kan give mig nogle grunde til for at vi skal fjerne din udelukkelse, og forklarer hvorfor det er anden gang du er blevet udelukket med grunden "Troll" så kan vi se på det sammen! 

 

Hilsen.

TheBadCop.

Link til kommentar
Del på andre sites

det virkeligt dumt gjort af mig den gang jeg kan ikke huske det helt men jeg kan huske at det var rigtigt dumt gjort af mig plss tilgiv mig jeg låver jeg gøre det bedste jeg kan få at undgå ban eller irreter folk sorry til giv mig

nåå du mener hvorfor det er anden gang jeg udlukket af trolle der er begrund af at jeg prøve at sige noget men min mik var i stykker og kunne der for ikke tale og der siger troller du og jeg kunne ikke svare begrund at jeg er langsom til at skrive og jeg viste ikke at man ikke måtte løbe fra en admin case så jeg løb og efter jeg blev banndet har jeg læst reglner igen og igen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.