Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Jeg var lidt af en idiot...


Recommended Posts

Hej jeg hedder Frederik aka Gek jeg fik ban fordi jeg var noget af en idiot og kørte ind i en case med en politibil hvorefter jeg skyder på adminen vilket btw er utrolig dumt.

Jeg ved godt at i legit ingen grund har til at få mig unbannet vilket også er derfor jeg ikke regner med et ja :/.

Så nu siger jeg undskyld for alt det lort jeg rodede jeres server ind i...  Jeres server var legit den første gmod server jeg nogen sinde havde spillet ville ønske jeg kunne få lov til det igen.

og da jeg er udemærket klar over at man ingen veje kommer med at lyve så siger jeg bare det hele som det er jeg kørte ind i en admin case og fik permban. Havde jeg fortjent det 100% ja har jeg fortjent et unban 100% nej.

Men jeg kan da altid håbe.... alt det i skal vide er neden under. i behøver ikke direkte give mig unban i kan måske bare ændre mit ban til om en måned eller 2 :/..

 

 

 

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:57177821

Hvorfor skal du unbannes: Fordi jeg er blevet bedre til at læse reglerne og til generelt rp.

______________________________

Undskylder igen for den dårlige skrift men går i special klasse pga mit dårlige gramatik.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:57177821

Grund: Skyder på admin, samt andre spillere i case. Bevidste mindre regelbrud

Navn: å¼—雷德里克 | Gek gamerdk

AdminID: STEAM_0:1:59753919 - Middi [junioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 26-12-17 23:49


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, 弗雷德里克 | Gek gamerdk skrev:

i legit ingen grund har til at få mig unbannet vilket også er derfor jeg ikke regner med et ja :/.

Havde jeg fortjent det 100% ja har jeg fortjent et unban 100% nej.

Dav.

Hvis du ikke mener du selv fortjener et unban, så er der jo ikke stor grund til at føre den videre? Når en person får unban, så er det fordi at han/hun har gjort sig fortjent til det.

Hvis du ønsker at føre denne unban-request videre, så forklar mig lige helt præcist, hvordan du er kvalificeret til at spille på vor server igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Middi-Pulsen skrev:

Dav.

Hvis du ikke mener du selv fortjener et unban, så er der jo ikke stor grund til at føre den videre? Når en person får unban, så er det fordi at han/hun har gjort sig fortjent til det.

Hvis du ønsker at føre denne unban-request videre, så forklar mig lige helt præcist, hvordan du er kvalificeret til at spille på vor server igen.

Fordi jeg som sagt har læst alle reglerne igennem og mener selv at jeg er kvalificeret af den grund af at jeg godt kan se at det jeg gjorder var forkert og dumt og så har jeg spillet på nogle andre servere og lært alle standard rp reglerne.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.