Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - OSSI


KennyBou

Recommended Posts

 

Dit ingame navn: Beatboxer S-M-O-K
Staff ingame navn: OSSIDK
Dit SteamID: STEAM_0:1:53698627

Staff SteamID: STEAM_0:0:52626849
Forklar situationen: 
Disse 3 vidoer som er taget her, er optaget inde for de sidste 30 minutter. Hvor man kan se at OSSI noklipper uden grund for at komme hen til stedet hurtiger, han kaster også en bil op på væge, hvor føren af bilen dør "Men føren var nok lige glad men ødelage vores rp afligevel"
Dette er ikke som såten en en situationen men mere en ting som jeg har lagt mærke til, og jeg synes at det skulle stoppe nu. Der ikke så meget at sige fordi videoen viser det meste af det.
Bevis:

Video klip 1 - 

Video klip 2 - 

Video klip 3 - 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Smok.

 

Det første klip var fra at jeg havde været i fængsel. Mens jeg var fængsel tog jeg en staff case, og min tid løb ud, men jeg spawnede nede i PD igen efter casen, og derfor noclippede jeg til spawn.

 

I det andet klip noclippede/teleportede jeg til Marcus, for at spørge ham om noget, da jeg lige var færdig med en case.

 

I tredje klip ser man mig dræbe en der hedder Fragzone. Dette var ment internt, altså i mellem mig og ham. Jeg er ked af hvis dette gik ud over din oplevelse, da det ikke var meningen. 

 

Jeg håber dette besvarer dine spørgsmål, og fortsat god dag til dig.

 

Med venlig hilsen 

OSSI

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja okay det kan jeg godt se hvad du mener alle de punkter og selfølige passer de sammen. Men betyder det nu også at du skal noclippe over til ham bare fordi du skal sprøge ham om noget, der i denne situation kunne man jo have skrevet over pm, eller man kan skirve i den der admin chat, eller gør noget andet end bare at noklippe over til ham.

Jeg ved godt som staff at man har fordel osv, men det betyder jo ikke at man bare lige skal flyve over til ham, eller er staff uenig med mig her?

 

Det 3 klip kan jeg ikke helt forstå hvorfor overhovdet du kaster rundt med dem i starten, det er jo ikke noget man skal gøre som staff, det er jo at du går mod den regl der hedder 1.10 jo?

1.10: Det er ikke tilladt at løfte eller på anden måde tage fat i din bil med physgun medmindre du gør det fordi den enten er vendt på hovedet, stuck eller på anden vis umulig at anvende uden brug af din physgun

 

Og jeg vil give dig fuld ret i at du skal kommer op nede fra fængelse af, og at du skal kunne komme der op på en eller anden måde jo, for mig ligende det bare at du fløj, og det synes jeg og nok også mange andre at det lignede du misbrugte det på den måde, bare for at kommer hurtiger der hen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Smok.

 

Jeg valgte at teleporte for at få et hurtigt svar.

 

Det med bilen beklager jeg, det sker selvfølgelig ikke igen. Som sagt var det internt, men stadig ikke i orden. Jeg håber ikke det ødelagde for meget af din oplevelse, men jeg er dog taknemmelig for din feedback, af hvad man kan gøre anderledes. Håber dette var svar på dine spørgsmål.

 

Hvis du har flere spørgsmål skal du endelig være velkommen til at stille dem :)

 

Fortsat god dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

I sidder nok og venter på et svar fra mig og det kan jeg komme med. MEN hvis jeg kommer med et, skriver jeg jo bare om det samme altså med regl bryd osv, og det kan man jo hurtigt sige at det får man jo ikke meget ud af.... Det jeg sidder og venter på er bare et svar for Houston. 

Jeg kunne godt blive ved med at skrive og gentale mig selv som jeg gør lige nu, men jeg vil ikke svare mere fordi jeg har ikke mere jeg kan tilføje, ud over det regl brud du har lavet jo. Og jo hvis vi skal snakke om den kan vi da godt gøre det men det vi alle sammen den kommer vi jo heller ikke længer med, ikke rigtige? Så det jeg prøver på at sige her at jeg venter svar på Houston, og så kan man begynde at tag den der fra.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Som I selv så fint har konstateret er de to øverste videoer taget ud af kontekst, da der har været rimelig grund til at benytte admin-kræfter i begge situationer. 

Sidste video derimod er helt og aldeles uacceptabel, da vi forsøger at fremstå og agere som et professionelt staffhold som kun bør gøre brug af admin-kræfter i situationer hvor det er nødvendigt - f.eks. cases. Det er min overbevisning, at OSSI godt selv kan se, at det han lavede i pågældende situation var noget skidt, hvilket er et skridt i den rigtige retning. At det har været noget internt hvor begge parter har været indforstået med det, gør det en kende mindre seriøst. Dog er det stadigvæk ikke noget vi tolerer eftersom at det ødelægger RP for forbipasserende såom dig selv. 

 

OSSI og jeg tager en snak her i løbet af weekenden om episoden - samt giver jeg ham nogle fifs og tricks om hvordan brugen af admin-kræfter i de to første videoer kan bruges uden at det er til gene for spillere.

Tak for klagen. :v

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.