Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Middi


bruger ikke mere !."

Recommended Posts

Dit ingame navn: Monada
Staff ingame navn: Middi
Dit SteamID: STEAM_0:1:207570461
Staff SteamID: STEAM_0:1:59753919
Forklar situationen: Der var blevet stoppet en længere oppe af vejen. Jeg dyttede fordi deres biler holdte i vejen. Hvor så jeg fik cb for at dytte. 0,2 sekunder efter bliver jeg smadret af SimoN i hans bil. Jeg døde. Han får sjovt nok ikke cb, men jeg får cb for at køre.
Bevis: Intet
Link til kommentar
Del på andre sites

Halliløj.

 

Tjo, vi kan vel starte med at skrive grunden til dit carban - 2.23: Overdreven brug af hornet giver carban.

Du klager tilsyneladende også over, at SimoN ikke modtager noget carban. Vi kan vel quote dynn. "Lidt fordele skal der også være ved at lytte til skrigende spillere hele dagen lang."

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Monada skrev:

Jaer, ingen sagde stop. Og jeg kunne stadig ikke komme forbi

Ingen behøver at sige stop, da det er forventet at du allerede kender til vores regler. I forhold til at du ikke kunne komme forbi, så var der kun én bil der holdt i din side af vejen. Du kunne eventuelt have kørt udenom.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutter siden, Monada skrev:

Nej 0,2 sekunder efter blev jeg kørt ned af SimoN

0,2 sekunder? Det lyder meget præcist, enten er du utroligt klog siden du opfanger sådanne detaljer, ellers ligger du inde med video?

Jeg må så spoile at det du skriver ikke passer, øv bøv. Du brugte hornet i 15+ sekunder. Jeg var på daværende tidspunkt i gang med en case, og prøvede derfor at ignorere det. Da du ikke stoppede, valgte jeg at carban måtte være løsningen. Du blev først cdm'et efter du havde fået din bil fjernet, samt havde modtaget dit carban.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Middi-Pulsen skrev:

0,2 sekunder? Det lyder meget præcist, enten er du utroligt klog siden du opfanger sådanne detaljer, ellers ligger du inde med video?

Jeg må så spoile at det du skriver ikke passer, øv bøv. Du brugte hornet i 15+ sekunder. Jeg var på daværende tidspunkt i gang med en case, og prøvede derfor at ignorere det. Da du ikke stoppede, valgte jeg at carban måtte være løsningen. Du blev først cdm'et efter du havde fået din bil fjernet, samt havde modtaget dit carban.

Okay, du har ret. Men det der pisser mig af er at SimoN bagefter kører mig ned på fortovet. Og så at han ikke får cb. Fordi han er admin....

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt give dig ret i det måske er irriterende at vi ikke skal have en straf for at køre folk ned, men det har som sådan inden betydning for dig. Du har fået dine ting igen, og hele situationen er blevet taget som hvis det var en normal case. At give staff en straf ville se så dumt ud, og er derfor en "fordel" for os. Dette betyder IKKE at staff måde bryde reglerne uden konsekvenser, men CMD hist og her gør intet.

 

At du fik CB var fair, og endelig bare dumt at lyve omkring.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.