Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nejki klage


Lusty

Recommended Posts

it ingame navn: Koldskål Lusty CCA
Staff ingame navn:Nejki
Dit SteamID:
Staff SteamID:
Forklar situationen: Jeg er i en admin case med nejki fordi: Jeg skyder en politimand som er mistænkt for at bryde ind i vores base efter som en politimand er taget til gidsel som tilkalder politi over radio.
Det der sker er at jeg spørger Nejki hvorfor det er rdm at jeg skyder en politimand som var på patrulje men hvordan skal vi kunne vide det efter som der er tre andre politimænd som løber ind i vores base for at angribe os....
Så jeg bliver beskyldt for at rdm en politimand men problemet er der er tre andre politimænd som løber ind i vores base højt bevæbnet og så skyder jeg på dem hvilket er fint men så fordi jeg rammer en som åbenbart er på patrulje så får jeg er det rdm.... Få styr på  jeres regler please og staff...
Bevis:

- Hvis du har brug for serverlogs som bevis til din klage, er du velkommen til at PM en manager.
it ingame navn: Koldskål Lusty CCA
Staff ingame navn:Nejki
Dit SteamID:
Staff SteamID:
Forklar situationen: Jeg er i en admin case med nejki fordi: Jeg skyder en politimand som er mistænkt for at bryde ind i vores base efter som en politimand er taget til gidsel som tilkalder politi over radio.
Det der sker er at jeg spørger Nejki hvorfor det er rdm at jeg skyder en politimand som var på patrulje men hvordan skal vi kunne vide det efter som der er tre andre politimænd som løber ind i vores base for at angribe os....
Så jeg bliver beskyldt for at rdm en politimand men problemet er der er tre andre politimænd som løber ind i vores base højt bevæbnet og så skyder jeg på dem hvilket er fint men så fordi jeg rammer en som åbenbart er på patrulje så får jeg er det rdm.... Få styr på  jeres regler please og staff...
Bevis:

- Hvis du har brug for serverlogs som bevis til din klage, er du velkommen til at PM en manager.
Link til kommentar
Del på andre sites

For det første har politi ikke givet dig en warrant, og da du skød politimanden havde han en sniffer i hånden.

1 hour ago, Lusty said:

hvordan skal vi kunne vide det efter som der er tre andre politimænd som løber ind i vores base for at angribe os....

Og det der siger du ikke i case

Link til kommentar
Del på andre sites

18 hours ago, Nejki said:

 

On 26. mar. 2016 at 15:14, Lusty said:

hvordan skal vi kunne vide det efter som der er tre andre politimænd som løber ind i vores base for at angribe os....

Og det der siger du ikke i case

 

Korrekt - han nævnte intet omkring andre betjente

- Jeg er betjenten der er tale om btw

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.