Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Reyn


✪Phantus

Recommended Posts

Dit ingame navn: Pablo Fabrigaz TSS

Staff ingame navn: Reyn

Dit SteamID: STEAM_0:0:48693437

Staff SteamID: STEAM_0:0:131139038

Forklar situationen: Der sker det at, først kommer der en lille diskution i chatten om noget med stavefejl. Jeg holder lidt øje med det, og ser at det foregår i advert, hvorefter Reyn svarer "Bai, vent 3 min. med hver advert tak" Hvor jeg så svarer, de må lave flere adverts ad gangen, så længe at det ikke er reklame for gunshop osv. regel nr. 2.11 Efter at jeg for ham forklaret det, bliver der stilhed, og så regner jeg med at jeg får ret.

Senere kalder jeg staff for brud på NLR, hvor han tydeligt kan se at der er brud på NLR, og han gør også opmærksom på det, men vælger ikke at give betjenten som var med til det her en straf. Så mener helt klart selv, at han mangler en del erfaring med reglerne.

Bevis:Udklip.PNG.158aa10fe32cafb14c3d101bedfb7bc6.PNG Dette er dog kun bevis på situation #1 men tror selv at han er med på hvad der skete.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er fint du gør ham opmærksom på advert-reglen.

Til den med NLR, uden at jeg ved hvad konteksten er og hvor stor regelbruddet er, så sigter vi oftere efter en verbal advarsel og løftet pegefinger end 300 sekunders jail.

 

Så, regelbrud er ikke altid lig med straf. Det afhænger af dens omfang og andre faktorer.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Willy skrev:

Det er fint du gør ham opmærksom på advert-reglen.

Til den med NLR, uden at jeg ved hvad konteksten er og hvor stor regelbruddet er, så sigter vi oftere efter en verbal advarsel og løftet pegefinger end 300 sekunders jail.

 

Så, regelbrud er ikke altid lig med straf. Det afhænger af dens omfang og andre faktorer.

Han kan udmærket godt se at der er tydeligt brud på NLR.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har snakket med Reyn, som selv vurderede at en verbal advarsel var nok. Du klager nu over, at ham der begik NLR-brud ikke fik en straf.

 

Men som jeg skrev ovenover, så er et NLR-brud ikke altid lig med straf, da der er nogle ting/faktorer der spiller ind.

  1. Har det ødelagt dit/andres RP? Ødelagde det dit/andres daværende RP?
  2. Er spilleren blevet anklaget for lignende før, og er det en gentagende ting?

Jeg har også ladet mange spillere gå med en løftet pegefinger for NLR-brud, og har kun få gange måtte tage fat i dem igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.