Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - And3rZ


Fly

Recommended Posts

Dit ingame navn: MesterFly

Staff ingame navn: And3rZ

Dit SteamID: STEAM_0:0:102030771

Staff SteamID: STEAM_0:1:55094225

Forklar situationen: Jeg kom til at RDM en, og det kom jeg så i jail for. Jeg spørger And3rZ hvad sker der hvis man leaver imens man er i jail? Han siger: Din straf bliver fordoblet. 300 sekunders jail divider det med 60 = 5 min og så gange det med 2 = 10. Jeg syntes ikke 30 minutters ban er en fordobling??

Bevis: Jeg har ikke et bevis fordi jeg regner med at And3rZ ikke lyver i denne sag. Men jeg har et lille billede af min straffe historie:

6cd2d79a6c52614651c8d68b6f7c0fc8.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

And3rZ begår kun den fejl, at han siger du får en fordoblet jailtid. Vi forventer ikke, at vores staffs kan svare på, hvor længe man bliver straffet, hvis man leaver et adminjail. Men det forventes selvfølgelig, at de ved, at straffen er ban, hvis en spiller leaver i et adminjail.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Fly skrev:

Men det er jo også lidt nitten at man så lige har fået gæster når man skal have jail.

Og det siger jeg så til ham og så siger han bare: nå det var ærgerligt

Når du gør et valg, gør du også et fravalg. Du tog selv valget i at forlade serveren mens du var i jail.

 

Så nu ved du i hvert fald hvad der sker.

Link til kommentar
Del på andre sites

59 minutter siden, Fly skrev:

Men det er jo også lidt nitten at man så lige har fået gæster når man skal have jail.

Og det siger jeg så til ham og så siger han bare: nå det var ærgerligt

Løsningen ville nok være ikke at bryde reglerne :)

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Willy skrev:

Når du gør et valg, gør du også et fravalg. Du tog selv valget i at forlade serveren mens du var i jail.

 

Så nu ved du i hvert fald hvad der sker.

Ja det er rigtigt nok. Men når man så siger man skal have gæster så er det da møg nedern. Men vi kan vel bare sige den er afsluttet her og så håber jeg at i kan have en god dag. 

Link til kommentar
Del på andre sites

41 minutter siden, Fly skrev:

Ja det er rigtigt nok. Men når man så siger man skal have gæster så er det da møg nedern. Men vi kan vel bare sige den er afsluttet her og så håber jeg at i kan have en god dag. 

Hvis du skal have gæster er det vel ikke et problem at du får ban i en halv time?

Det kan selvfølgelig virke irriterende, at Staff ikke tager hensyn til dine andre aktiviteter, men 90% af gangene folk kommer med en undskyldning er det bullshit. Vi hører det så tit, og af den grund, er han nødt til at handle ud fra, at det blot er en undskyldning for ikke at ville have jail.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Dynn skrev:

Hvis du skal have gæster er det vel ikke et problem at du får ban i en halv time?

Det kan selvfølgelig virke irriterende, at Staff ikke tager hensyn til dine andre aktiviteter, men 90% af gangene folk kommer med en undskyldning er det bullshit. Vi hører det så tit, og af den grund, er han nødt til at handle ud fra, at det blot er en undskyldning for ikke at ville have jail.

Det kan jeg godt forstå og så er det jo pisse træls at dem der så rent faktisk skal noget, at de så ikke kan "slippe". Men det er pisse nedern at jeg glemte at optage, fordi der kunne man høre"GUSTAV FARMOR OG FARFAR ER HER NU".

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Fly skrev:

Det kan jeg godt forstå og så er det jo pisse træls at dem der så rent faktisk skal noget, at de så ikke kan "slippe". Men det er pisse nedern at jeg glemte at optage, fordi der kunne man høre"GUSTAV FARMOR OG FARFAR ER HER NU".

Men hvis du skulle disconnecte, hvad gjorde de 30 minutters ban så? Forhindrede de dig i at spille?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Dynn skrev:

Men hvis du skulle disconnecte, hvad gjorde de 30 minutters ban så? Forhindrede de dig i at spille?

Nej. Det kunne det have gjort hvis det nu bare var 10-20 min jeg var væk.

Men jeg syntes det værste er at det er kommet på min straffe historie.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Fly skrev:

Nej. Det kunne det have gjort hvis det nu bare var 10-20 min jeg var væk.

Men jeg syntes det værste er at det er kommet på min straffe historie.

Det havde det jo gjort lige meget hvor lang tid Anders havde informeret dig om tiden ville være.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.