Hop til indhold
Stavox

[Solved] Stavox EU trello


empty

Recommended Posts

Goddag.

 

Da mange spørger mig til dagligt om hvornår den engelske server kommer op, så har jeg besluttet at lave vores EU "Before Beta" trello offentlig.

Det betyder at I kan se hvad der mangler at blive gjort på serveren, før den kommer op.

 

I kan finde trelloen HER

 

Natnat <3

Link til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Forresten, jeg kan se, at der er nogle andre medlemmer, der hjælper til med EU serveren.

Hvis i har brug for det, så vil jeg meget gerne hjælpe til også! 

 

Har en del erfaring med gmod server og dens backend, da jeg selv har haft et lille community med engelske servere. 

Jeg er også meget sproglig, så kan også hjælpe til med nogle oversættelser, hvis det er :)

Link til kommentar
2 minutter siden, Thomads skrev:

Forresten, jeg kan se, at der er nogle andre medlemmer, der hjælper til med EU serveren.

Hvis i har brug for det, så vil jeg meget gerne hjælpe til også! 

 

Har en del erfaring med gmod server og dens backend, da jeg selv har haft et lille community med engelske servere. 

Jeg er også meget sproglig, så kan også hjælpe til med nogle oversættelser, hvis det er :)

Alle som du kan se på trelloen er en del af StavoxEu. Vi skal nok give en pm hvis vi får brug for din hjælp!:)

Link til kommentar
  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.