Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Kom til at bytte om på tingende i en case og det indrømmede jeg også og fik ban


Ts (TsPxRpm)

Recommended Posts

Hej her i går eller forgårs sad jeg inde på Rockford, jeg bad en bus mand om at stoppe bussen og da han stoppede den kørte han videre og dræbte mig. Da jeg spawnede kørte han mega flabede hen til mig og sagde "Nogle der skal have en tur". Derfor sagde jeg bøsse til ham men ikke personligt ment. Han tilkalder en admin fordi jeg brød NLR. Inden vi gik i casen sagde han "Hold din kæft" til mig som adminen hørte. da vi kommer op i casen kom jeg til at sige at han sagde hold kæft din bøsse. men 10 sek efter siger jeg " Eller vent sry det var mig der sagde bøsse til ham" og så fik jeg ban for at lyve i en Case. Derfor vil jeg gerne have unban efter som jeg 10sek indrømme at jeg kom til at bytte om på det, det var en Kæmpe fejltagelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.