Hop til indhold
Stavox

[Solved] Firma App


Ziipen

Recommended Posts

FØR I ALLE SKRIVE EN KOMMENTAR!! - VENLIGST BARE BRUG +REP og -REP FUNKTIONEN, TAK.

--

 

Hej Stavox.

 

Jeg har skænket tanken med vores nye ipad, og har en ide.

 

Jeg tænker på en firma app - Ved allerede det lyder kompliceret, men det er det ikke.

 

En app, hvor man kan oprette et firma under forskellige kategorier, bla. bankmand, buschauffør mm.

 

 

Fordele:

1. Udelt løn til sine ansatte.

2. Mere simpelt, og motivere umiddelbart vagter.

 

Jeg håber i kan se pointen.

 

Mvh. Ziipen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Så du vil have en firma app, for at du derefter kan lave endnu en guide omkring det?

 

Spøg til side, Forslaget er meget fint i mine øjne, og vil være brugbart for at skabe RP i "firmaer".

Det skaber en stabil lønfordeling mellem alle der er ansat, men skal selvfølgelig også kunne ændres hvis nogle har fortjent mere i løn end andre.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, OpK skrev:

Så du vil have en firma app, for at du derefter kan lave endnu en guide omkring det?

Du har fuldstændig ret, drengen siger selv på teamspeak at han gøre det fordi han vil have rep, der er jo en grund til han siger man skal +rep eller -rep hans post. Tsk tsk hvad er der dog sket med hans generation.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, empty skrev:

Hvad så med postnord? 

Kan du måske give lidt mere info om din ide?

Selvfølgelig. Som jeg skriver syntes jeg at postnord skulle ikke være en app i sig selv men en "job" app. Så er her nogle underkategorier som:

- Ervherv

- Få job

ish.

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskyld, men hvorfor er der brug for en firma app? Du tjener jo intet via mekaniker feks. Med mindre du bruger en e2 til at sælge biler eller lign. Den kunne jo ligeså godt bare dele det op til dem der har jobbet??

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.