Hop til indhold
Stavox

[Solved] Dårligt event osv.


zarex unknown

Recommended Posts

Hey. Jeg hedder zarex over g-mod "zarex unknown"  jeg har spillet på denne sver meget her i en uge eller 2 og den dag her hvor jeg skriver det kom der et event. Eventet var fint og der stod man skulle skrive !event MEN Jeg fik ingen forklaring om hvad der skete jeg kunne se at mange blev tp'et til et sted tror de fik info der, og jeg blev ved med at skrive til staff om at de havde glemt mig "skrev ca 1 gang i min." og jeg blev lidt irriteret over at ingen staff medlemmer lige kunne komme tp mig eller et eller andet. Byen var næsten helt tom og jeg gik rundt staff havde skiftet mit job til gangster pga. event tror jeg, så jeg gik over  og købte alle de forskellige slags våben i en gunshop og skrev 2 gange mere på 5 min tror jeg. og så blev mit job skiftet til borger ligesom alle andre der havde været med i eventet og så var det jo jeg mistede alle mine våben....  Skrev til staff at jeg ville have mine våben tilbage fordi jeg mistede dem pga. eventet det skrev jeg nogle gange men ingen kom og hjalp!. Og det skrev jeg så nogle gange men ingen kom.

 

Jeg har været tilfreds med staff på alle andre tidspunkter og måske tænker nogle wow var det sådan 15k i våben du klager over! nej det er at staff ikke kom. Og ja der var et event i havde garanteret travlt men i var mange admins og det var over et godt stykke 15-22 min tror jeg hvor jeg ikke blev svaret og det irriterede mig lidt så syntes bare lige i skulle vide det og måske tænke lidt over det for jeg lå mærke til 2-3 andre der også havde deltaget men intet skete

  

syntes det var for dårligt siden der var mange admins på:

 

Greenberg

MagnusBD

Nejki

Jonas

Mads madsen

 

måske bare en af jer over 15-20 min kom og lige hurtig forklar og få mig rigtig med ind i eventet.

 

Hilsen "Zarex Unknown"

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Zarex. Jeg kan godt se du er frustreret over at vi ikke kom. For mine side har jeg ikke set det i min chat, da den blev spammet med alt for meget andet lort, angående event ting. Hvis jeg kunne have taget et billed ville jeg have gjort det, men er dsv leavet.

Vil også sige at jeg stod for at bringe alle folk, og at jeg vil have svært ved at tage en case udover det, da folk bliver bringet til mig automatisk når de skriver det. Normalt når vi laver event er der 1-2 personer som tager cases imens, men i dette tilfælde var der selvfølgelig ikke nogen... Jeg vil personligt rette op på fejlene, og vil kigge noget mere i chatten under eventet, og håber ikke dette ville ske igen

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Zarex. Jeg var en af dem der satte event op og kan godt se det var meget træls det der er sket for dig.Jeg vil derfor gerne sige undskyld på vegne af det online staff teamet dårlige respons og give dig de 15k tilbage.Jeg stod for at holde styr på alle og give armor og liv, dog havde vi en staff som tog casses. En anden gang vil det også hjælpe ikke at spamme vores admin chat da vi/jeg aldrig tager folk der ligger døde eller som spammer vores admin chat. Vi vil rette op på dette og skal nok sige til alle at vi skal stramme op med at tage casses under event da vi ikke behøver alle at kigge på. :) 

// MagnusBD

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutes ago, DetBareMads said:

Hej Zarex. Jeg kan godt se du er frustreret over at vi ikke kom. For mine side har jeg ikke set det i min chat, da den blev spammet med alt for meget andet lort, angående event ting. Hvis jeg kunne have taget et billed ville jeg have gjort det, men er dsv leavet.

Vil også sige at jeg stod for at bringe alle folk, og at jeg vil have svært ved at tage en case udover det, da folk bliver bringet til mig automatisk når de skriver det. Normalt når vi laver event er der 1-2 personer som tager cases imens, men i dette tilfælde var der selvfølgelig ikke nogen... Jeg vil personligt rette op på fejlene, og vil kigge noget mere i chatten under eventet, og håber ikke dette ville ske igen

Hej. DetBareMads jeg kan godt forstå at i bliver spammet meget. Og så det svært at lige overskue det hele, Jeg er glad for at du vil prøve og kigge lidt mere, jeg kan godt forestille mig i har rigtig travlt når sådan noget her sker. men tak fordi du lige reply'ed 

Link til kommentar
Del på andre sites

Selv om hvad end der skete da de havde dette event kørende, har vi det sådan at i vores staff team at admin cases er over alt, hvis ikke der er nok staff på til at tage cases imens vi har et event, skal der ikke laves et event. Det vil sige at nogle af vores staff næste gang skal hoppe fra eventet og tage cases istedet for. - Jeg tager det op med vores staff team på et tidspunkt og finder muligvis et alternativ til dette problem.

Vi takker for din feedback.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, MagnusBD said:

Hej Zarex. Jeg var en af dem der satte event op og kan godt se det var meget træls det der er sket for dig.Jeg vil derfor gerne sige undskyld på vegne af det online staff teamet dårlige respons og give dig de 15k tilbage.Jeg stod for at holde styr på alle og give armor og liv, dog havde vi en staff som tog casses. En anden gang vil det også hjælpe ikke at spamme vores admin chat da vi/jeg aldrig tager folk der ligger døde eller som spammer vores admin chat. Vi vil rette op på dette og skal nok sige til alle at vi skal stramme op med at tage casses under event da vi ikke behøver alle at kigge på. :) 

// MagnusBD

hej. MagnusBD ja det var lidt træls og jeg er glad for du har givet mig de 15k tilbage og at i svarer i stedet for at ignorer hvad jeg har lagt op her på forum og jeg er glad for du lige har sagt det videre for jeg tror at det ikke kun ville hjælpe mig men også andre. jeg syntes nærmest det helt ok efter som jeg lige har tænkt over at det er lidt svært når alle spammer jer selvfølgelig syntes jeg stadig det er lidt træls jeg mistede eventet men det fint. Jeg vil lige huske at det er en dum ide at spamme jer og jeg forstår godt du ikke tager dem der spammer .:)

 

Zarex

6 minutes ago, Pwedmy said:

Selv om hvad end der skete da de havde dette event kørende, har vi det sådan at i vores staff team at admin cases er over alt, hvis ikke der er nok staff på til at tage cases imens vi har et event, skal der ikke laves et event. Det vil sige at nogle af vores staff næste gang skal hoppe fra eventet og tage cases istedet for. - Jeg tager det op med vores staff team på et tidspunkt og finder muligvis et alternativ til dette problem.

Vi takker for din feedback.

Hej. jeg er glad for i bemærker mit opslag og at i vil tage det op på et tidspunkt for det vil hjælpe flere end ikke kun mig :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.