Hop til indhold
Stavox

Los Zetas ansøgning - Bjørnen


Bjørnen

Recommended Posts

Ingame navn:

Mit nuværende navn ingame er "Bjørnen", men det har ikke hele tiden været mit navn. Førhen hed jeg "Bjørnen #Bamsebanden"

 

Alder:

Min nuværende alder er 13 år. Jeg har fødselsdag den 30-08

 

Hvorfor skal du være en del af Los Zetas?:

Jeg syntes jeg skal være med i Los Zetas fordi det lyder som et meget roleplay gang, og jeg elsker roleplay. Jeg er også meget pålidelig og ærlig når det kommer til stykket, og i kan stole på mig til hver en tid. Jeg har ikke spillet GMOD her på det sidste så det er nok derfor hvix i ikke har set mig. Grunden til jeg stoppede med at spille på Stavox var fordi mine gang medlemmer blev bannet fra serveren, og så havde jeg ikke den ret store lyst til GMOD, men nu vil jeg gerne starte på GMOD igen og være med i et seriøst gang som man kan stole på.

 

Har du været i tidligere gangs? Hvis ja, hvilke?:

Ja jeg har været med i et par stykker, der kommer et par stykker nu.

Ace of angels - Grunden til jeg ikke er med i den mere er at ejeren valgte at lukke den.

Mursten - Som sagt blev mine gang medlemmer bannet

Inferno - Min ejen lille gang som mig og min venner brugte valgte dog at lukke den for at komme med i mursten igen.

 

Håber jeg bliver valgt ind 
//Bjørnen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.