Hop til indhold
Stavox

Ansøgning - Noah


Noah_

Recommended Posts

Ingame navn: Noah

Alder: Jeg er 14 år gammel.

 

Hvorfor skal du være en del af Los Zetas?: Jeg vil selvfølgelig også hjælpe så meget jeg kan. Jeg vil gerne med i et mere seriøst gang, et hvor vi laver noget sammen. Synes selv det er en super god ide, vil med at pine folk indtil du betaler en sum tilbage. 

Har du været i tidligere gangs? Hvis ja, hvilke?: Ja det har jeg, jeg var i The Untamed. Jeg har også haft mit eget lille gang som hed ROSA, som var for mig og nogle venner. Hvilket jeg lukkede pga. jeg mistede 4 millioner.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg lukkede det også pga. de gik rundt og blærede sig med at han havde "snydt" 4 mil fra mig. Da der så kom en og spurgte, hvordan jeg blev snydt får 4 mil. Lukkede jeg ganget. Da jeg fandt ud af det hele.

Jeg dropper ikke jer. Det lyder som et af de fedeste gangs. Elsker hele ideen hvad at pine folk, og synes generelt det er et meget "kreativ gang"

  

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.