Hop til indhold
Stavox

Fucked oplevelse.


Andrew Kajdan

Recommended Posts

Hej mennesker.

Hvad er jeres mest fucked up oplevelse med jeres skole/uddannelse/arbejde? Jeg starter!

Min var da jeg var en scooterboi i 5 klasse, også havde jeg værktøj med i skole, så mig og mine venner kunne skrue på løbehjul. (Vi gjorde det i vores frikvarter.) Så kommer gårdvagten, og så ser hun vi sidder med noget metal, også tror hun at det var en kniv. Hun sender mig op på kontoret, også ringer rektoren til min mor og far og siger det. Holy shit en oplevelse. Men det var sjovt.

Håber ikke kun det er mig der har haft en lorte skole.

Link til kommentar
Del på andre sites

Den mest fucked?

Dengang jeg i 10. klasse på en outro-tur sad og spiste en rulle digestiv kiks og min daværende tysklærer hviskede mig i øret og sagde: "Husk, at du skal gemme nogen, hvis du skal bruge dem til noget andet end at spise." :glare:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg havde en aftale med min lærer om at jeg skulle fremlægge om Airsoft, jeg fik så lov til at tage en airsoft pistol med uden skyd eller noget i.

Da jeg kommer hen på skolen med den (I låst pistolkasse) så skal jeg så lægge den på lærerværelset og det gør jeg så, da det så bliver min engelsk time og jeg skal fremlægge finder jeg så ud af at vi har en vikar. 

Jeg siger så jeg skal ind og hente noget på lærerværelset og henter den, da jeg så tager den ud uden magasin i bliver hun chokeret og vælger at sende mig ned på kontoret som så ringer til politiet...

 

Skal så siges jeg heller ikke ved hvorfor jeg fik lov til at starte med...

Link til kommentar
Del på andre sites

1. En dude tog en kniv med ud på snebold banen, så da nogen gav ham en vasker prøvede at han stikke dem ned
2. Da en dude sad og onanerede ved siden af mig i klassen (Midt i timen) 

3. Da mig og @Mibb blev kaldt "Klamme forpulede møgsvin" af vores idrætslærer

 

Har mange flere

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.