Hop til indhold
Stavox

[Solved] Carban 2 dage?


NarName

Recommended Posts

Dit ingame navn: NoName.exe
Staff ingame navn: @EDDY
Dit SteamID: STEAM_0:1:54581852
Staff SteamID: STEAM_0:0:22932706
Forklar situationen: Jeg sidder inde på Rockford og kører rundt i min Audi RS7, jeg flygter ude fra industri fra politiet og har lidt for meget fart på.
 Det der så sker er at jeg rammer en Nicki Larsen (STEAM_0:1:61632813) i svinget ved politistationen mens jeg prøvet at bremse fuldt op.
 Jeg kører med det samme over til spawn og siger undskyld men EDDY er der allerede, jeg siger så til ham at det ikke var med vilje.
 Så siger han at det ikke gør nogen forskel, jeg prøver så at forklare ham det ikke er en undskyldning da jeg godt vidste jeg kørte ham ned.
 Jeg får så derefter 2 dages carban hvilket jeg ikke havde regnet med da det der normalt bliver sagt til staffs osv.
 Er 15 min, fair nok hvis jeg fik 1 time men 2 dage er i overkanten for at kører en ned på fortovet ved en fejl.
 Nu kan alle så sige det var en fejl men havde ingen grund til at skulle sidde og kører nogle ned og der ville det heller ikke give mening at køre hen sige undskyld osv.
Bevis: Jeg har intet bevis men regner med EDDY kan stå inde for alt der er blevet skrevet her.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af DetBareMads

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.