Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ændring på politi garagen på Rockford


_FyhNz

Recommended Posts

Hej Stavox.

Den garage port, der tilhøre politistationen på Rockford, bugger rimelig meget da den åbner op for både penge der bliver droppet, weed og props. 

Jeg har  på få 30 minutter været vidne til at dette bliver misbrugt 2 gange af  players til at få deres biler ud fra PD uden at betale for dem, jeg vedhæfter her to videoer hvor to spillere på rockford prøver dette lille trick af.

 

 

 


Mit forslag ville være at gøre sådan at porten kan åbnes / Lukkes med en knap istedet for dette automatiske åben og luk system.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, I Eath You <3 skrev:

Problemet er at denne port er en del af mappet, og det kræver at mappet bliver ændret.. 


Det er bare voldsomt irreterende at man ikke kan gøre brug af den, fordi så mange ved at den bug der kan misbruges. 

Ville forslå at brug af den bug ville resultere i en højere straf end jail straf. Man ved jo det er forkert at gøre, og at der er en anden vej ind til sin bil. Så hvorfor bruge en bug til det?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, I Eath You <3 skrev:

Når jeg har haft en PD base, benyttede jeg mig typisk af en prop for at holde den åben konstant, og bruge en smartdoor eller lukke hele porten af..


Giver også god mening at gøre, men synes ikke det skal være et krav at man skal have en smartdoor foran, syntes bare at hvis denne bug bliver brugt til fordel for at få sin bil ud, burde en højere straf end normal blive udløst.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Houston skrev:

Det er herre meget imod reglerne.

Kontaktede du da ikke et staff-medlem i nogle af tilfældene? 


Jov, det gjorde jeg. Staff var presset da kun JackS var tilstede hvor ham der gjorde det med proppet fik 300 sec, og casen med Dalle blev ikke taget op selvom det var den første case jeg lavede.

Så det blev skam taget med et staff-medlem, men tænkte at istedet for at i skulle få 4-5 cases om dagen på det, ville jeg lave dette forslag og høre om det kunne blive fikset :p

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, The Hunt skrev:

+ at du arrester Dalle for ingen ting? Hvis der står AOS og der er biler derinde, skal du sætte en prop over AOS skiltet?

Negativ, de prøver at stjæle deres bil tilbage ved at åbne garage porten således og derfor er der belæg for et arrest.

 

De kunne have spurgt om deres bil var derinde, og så havde jeg tjekket og hvis de havde betalt havde jeg kørt den ud for dem. Det havde jeg også fortalt dem men istedet valgte de at bruge den billige alternativ.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.