Hop til indhold
Stavox

[Solved] Borgmester ændring


kurt kong

Recommended Posts

Hej.

 

Jeg synes godt at man kunne gøre mere ud af borgmester jobbet. Det eneste man kan som borgmester er at give license, skifte fartgrænsen eller køre rundt med sine P-E-T agenter. Jeg ved godt at man også kan lave byregler, men fartgrænsen er tit i fokus og alle de andre regler er ting som P-E-T agenter må gerne have våben fremme; som de alligevel har selvom den ikke står der.


 

Ideér

Adgang til reklamer: Folk som lige har startet deres ejet firma med posten eller en der lige har åbnet en ny gunshop vil selvfølgelig gerne have lidt reklame. Det kunne derfor være fedt hvis man som borgmester kunne tage imod penge hvis folk gerne vil bygge et reklameskilt et sted i byen. Skiltet skal selvfølgelig overholde de normale bygge-regler. (ikke bygge på vejen eller på en andens grund) Jeg tænker også at der skal være et maximum på reklame-størrelsen.
 

Adgang til også at demote politiet og indsatslederen: Føler lidt at borgmesterens demote system til P-E-T agenter virker lidt ubrugeligt. Især siden han hele tiden skal have beskyttelse fra hans agenter. Jeg synes at borgmesteren burde være byens øverste i samfundstrekanten og derfor synes jeg også at han som indsatslederen skulle kunne demote politiet. Jeg synes også at han skal have mulighed for at demote indsatslederen. Hvis borgmesteren ikke synes at indsatslederen gør sit arbejde ordentligt eller han ikke dur som indsatsleder burde det ikke være en admin der skal demote ham, men ham der er overhovedet i byen; borgmesteren. ( Selvfølgelig skal det ikke abuses, men det giver bare mere RP at det er borgmesteren der demoter og ikke en person som man ikke engang må nævne i RP, indsatsledern blev bare lige pludseligt demoted af ikke nogen)

 

Valg til borgmester: Jeg synes at det kunne være fedt hvis man kunne stille sig op til et valg om at være borgmester. Hvis man f.eks. som borger gerne vil være borgmester kunne man stille sig op til et valg hvor man kunne reklamere med hvad man vil gøre for at ændre byen. På den måde slipper man for folk der sætter fartgrænsen til 35 km/t og kræver 10k for at hæve den. Man kunne f.eks. reklamere med hvor billig prisen på licens til våben er eller at man sørger for at politiet gør et godt arbejde. Man kan selv vælge om man holder hvad man lover som nylig borgmester, men man skal bare regne med at andre kan stille op som borgmester og at befolkningen sagtens kan stemme på en ny kandidat. hvis der ikke allerede er en borgmester kan man bare blive det uden at blive stemt på. Jeg tænker at man kunne stille op som borgmester hvis man enden er civil eller goverment. (jeg synes ikke at man som kriminæl skal stille op) Der kunne være en app på sin tablet hvor man kunne sætte flueben hvis man gerne ville stille op og skrive hvad for nogle ting man gerne vil ændre (reklame). Borgere der ikke vil stille op kan vælge hvilken borgmester de vil stemme på. Jeg tænker at hvis man allerede er borgmester og borgerne synes at man gør et godt arbejde at man så godt kan stille op til næste valg. Et enkelt problem er at jeg ikke ved hvor lang tid man har lov til at være borgmester i før der kommer et nyt valg. Det tænker jeg at det er noget staff bestemmer. Denne idé er her for at fohindre borgmestrene i at lave regler som ingen ikke engang kan lide... For ellers burde jobbet jo bare hede dictator.

 

Give borgmester-erklæring: Jeg er ret sikker på at dem der ofte spiller politi oplever at de ser en kæmpe base hvor de er 100% sikre på at der foregår kriminælitet. Derfor tænker jeg at hvis de har en god grund til det at de kan få en borgmester-eklæring. Til jer der ikke ved hvad en borgmester eklæring er. Det gør sådan at en betjent eller agent kan få lov til at gå ind på et privat område. Det er selvfølgelig borgmesterens valg og synes også at det kunne være noget af det man skal reklamere for om man som borgmester vil give ud eller ej. Der skal selvfølgelig være en rigtig god grund og tænker derfor at hvis det bliver abused at det kan give ban eller Jail-time. Det kunne f.eks. være at der var en bestemt mængde weed som var under det for at man må raide en base... Hvor vi så kommer til min næste idé....

 

Borgmesteren bestemmer selv hvad der er lovligt/ulovligt i hans/hendes by: Dette er selvfølgelig også noget som jeg mener der ikke skal abuses... Jeg synes ikke at det skal bruges på f.eks.= det er nu lovligt at dræbe folk eller køre folk ned (CDM,RDM), men tænker ligesom der i virkelighedens Danmark er debat om at gøre hash lovligt at man som borgmester også kunne vælge om hash skal være lovligt eller ej ( det skal også reklameres og skrives inde under sin borgmester-valgstatus.) Jeg er i tvivl om det er for meget med money printers og vil derfor ikke sige min mening om det. I forhold til ideén før om borgmester-eklæringen tænker jeg at de 70% stadig skal være mængden for at man må raide. Jeg tænker bare at hvis snifferen f.eks. er på 60% at man så kan få lov til at få en borgmester-eklæring og derfor tjekke bygningen for weed og sådan noget. ( Jeg tænker at man gør ligesom man waranter bortset fra at den hedder borgmester-eklæring og at der ikke må bruges våben. Bortset fra hvis personen der ejer grunden selv begynder at skyde hvis han er hjemme.) Jeg synes også at borgmesteren skal bestemme om politiet f.eks. skal kræve at se ID fra en bil de lige har stoppet (ikke på folk der er inde i PD). Det er blandt andet fordi jeg tit oplever at komme til at køre lidt op på en kantsten og senere kommer der en betjent der både skal våbentjekkemig, se ID, tjek mig for weed og give mig en bøde på 1000. Det er noget som jeg og mange oplever og ville derfor være en god ting hvis man som borgmester reklamerede med at politiet ikke må våbentjekke eller se ID på folk uden for PD.

 

  • Jeg mener ikke at borgmesteren skal bestemme ting som indsatslederen allerede bestemmer (oris på at få sin bil taget ud af PD)

 

  • Det skal ikke koste penge at stille op som borgmester da det ligesom i Danmark heller ikke koster at blive borgmester.

 

  • Alle folk kan stemme men det er kun borgere, normale arbejdere og govermentet der kan stille op (altså forbudt for kriminælle jobs at stille op, men de kan godt stemme. Det er blandt andet fordi hvis man som kriminæl stiller op. Det er blandt andet fordi når man roleplayer som kriminæl at man roleplayer som en der har fået et par pletter på sin strafattest)

 

  • Jeg tænker stadig at borgmester skinnet skal være det samme selvom man måske så anderledes ud før man var borgmester. Altså bortset fra hvis i har en bedre idé (skriv det gerne i kommentarfeltet)

 

Måder at få folk til at stille op som borgmester:

- Alle huse / lejligheder der bliver købt går pengene til borgmesteren

- Borgmesteren tjener en lidt højre procentdel fra politibankboksen

- Man får en større magt over byen.

- Man bestemmer selv over hvad der er lovligt og ulovligt

- Du kan demote politiet og indsatslederen hvis de ikke gør deres arbejde ordentligt

 

 

Hvis i har nogle ideér eller forbedringer så skriv dem i kommentaren istedet for at -rep mig og ikke sige hvorfor :) Tak fordi du læste mit forslag.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du modsiger dig selv i dit forslag ved at skrive: 

 

“Jeg synes at borgmesteren burde være byens øverste i samfundstrekanten og derfor synes jeg også at han som indsatslederen skulle kunne demote politiet.”

 

“Jeg mener ikke at borgmesteren skal bestemme ting som indsatslederen allerede bestemmer”

 

Det er indsatslederens job, at lede politiet og at fristille de betjente der ikke kan finde ud af at gøre deres arbejde ordenligt. Det vil aldrig nogensinde være op til en borgmester om en betjent skulle fristilles.

 

Det forslag med borgmestervalg, er taget lige udfra en perp server hvor det forgå således at borgmesteren bliver valgt. 

 

Du skriver:

“....men tænker ligesom der i virkelighedens Danmark er debat om at gøre hash lovligt”

 

Du relatere rigtig meget til det virkelige liv som er fint, men urealistisk for en Dark rp. Måske for en seriøs rp server. Men ikke DarkRP

 

 

Du skriver:

“...borgmester reklamerede med at politiet ikke må våbentjekke eller se ID på folk uden for PD.”

 

Det er logik for burhøns at politiet selvfølgelig må kontrollere for våben + licens på den person de står overfor i DarkRP for deres egen sikkerheds skyld når de stopper personer i biler. Hvis de ikke måtte tjekke for våben license udenfor PD når der er en gyldig baggrund som et trafik stop? Hvorfor skulle kriminelle så overhovedet købe en våben license når de alligevel kun bliver kontrolleret i PD?

 

Jeg er ikke fan af de ændringer til borgmesterjobbet du forlægger. De virker urealistiske at indrage på en darkrp server i min verden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan godt se hvor det er du vil hen med alle disse ændringer, men da Stavox kun har semi-serious DarkRP, så vil det ikke passe ind. Jeg synes heller ikke helt om det nye pakke system, da det efter min mening ikke hører hjemme på en som sagt tideligere, “semi-serious” server. Selve pakke systemet i sig selv er lækkert, virkelig. 

 

Hvis Stavox havde en server tre, med serious DarkRP ville en del af dine punkter kunne tages op, og ville nok ikke være et dårligt forslag.

 

Men realistisk set på det, tror jeg ikke det bliver i den nærmeste fremtid, da de vist har arbejde med at gøre Stavox til “mr. worldwide”.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, _FyhNz skrev:

Du modsiger dig selv i dit forslag ved at skrive: 

 

“Jeg synes at borgmesteren burde være byens øverste i samfundstrekanten og derfor synes jeg også at han som indsatslederen skulle kunne demote politiet.”

 

“Jeg mener ikke at borgmesteren skal bestemme ting som indsatslederen allerede bestemmer”

 

Det er indsatslederens job, at lede politiet og at fristille de betjente der ikke kan finde ud af at gøre deres arbejde ordenligt. Det vil aldrig nogensinde være op til en borgmester om en betjent skulle fristilles.

 

Det forslag med borgmestervalg, er taget lige udfra en perp server hvor det forgå således at borgmesteren bliver valgt. 

 

Du skriver:

“....men tænker ligesom der i virkelighedens Danmark er debat om at gøre hash lovligt”

 

Du relatere rigtig meget til det virkelige liv som er fint, men urealistisk for en Dark rp. Måske for en seriøs rp server. Men ikke DarkRP

 

 

Du skriver:

“...borgmester reklamerede med at politiet ikke må våbentjekke eller se ID på folk uden for PD.”

 

Det er logik for burhøns at politiet selvfølgelig må kontrollere for våben + licens på den person de står overfor i DarkRP for deres egen sikkerheds skyld når de stopper personer i biler. Hvis de ikke måtte tjekke for våben license udenfor PD når der er en gyldig baggrund som et trafik stop? Hvorfor skulle kriminelle så overhovedet købe en våben license når de alligevel kun bliver kontrolleret i PD?

 

Jeg er ikke fan af de ændringer til borgmesterjobbet du forlægger. De virker urealistiske at indrage på en darkrp server i min verden.

Ja jeg kan godt se at jeg måske lige skulle have tjekket mit forslag igennem en ekstra gang før jeg lagde den op... Hvad jeg mente med det er at borgmesteren også burde kunne demote indsatslederen og politiet... det jeg mener med at han ikke skal gøre indsatslederens job er f.eks. at han ikke skal give adgang til at der må bygges roadblock eller lave PD basen.

 

 

8 timer siden, Paki skrev:

Jeg kan godt se hvor det er du vil hen med alle disse ændringer, men da Stavox kun har semi-serious DarkRP, så vil det ikke passe ind. Jeg synes heller ikke helt om det nye pakke system, da det efter min mening ikke hører hjemme på en som sagt tideligere, “semi-serious” server. Selve pakke systemet i sig selv er lækkert, virkelig. 

 

Hvis Stavox havde en server tre, med serious DarkRP ville en del af dine punkter kunne tages op, og ville nok ikke være et dårligt forslag.

 

Men realistisk set på det, tror jeg ikke det bliver i den nærmeste fremtid, da de vist har arbejde med at gøre Stavox til “mr. worldwide”.

 

Kan godt se hvad det er du mener med at det kun er en semi rp server... Jeg tænker også derfor selv at min ide måske ikke ville passe på de nuværende servere.

Forstår ikke hvad du mener om pakke systemet.. Du skriver både at det er lækkert og at du ikke bryder dig om det XD

Link til kommentar
Del på andre sites

Borgmester vil og kommer slet ikke til at have noget at sige når det gælder politiet. Der er en grund til at politiet nu kan arrestere P.E.T og borgmester.

 

Resten er forslaget er fint, men kommer ikke til at passe ind til serveren. Kan dog afsløre at vi er igang med at lave noget borgmester relateret med få af dine forslag, og vil nok være implementeret meget snart

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.