Hop til indhold
Stavox

Ønsker


KonbyrStang

Recommended Posts

5 minutter siden, S-M-O-K skrev:

5000 kr over MP? Så du kan bruge det på nuggets?

Faktisk er jeg ikke special glad for nuggets, eller. De kan spises, men ikke mere end 5-6 Afgangen.

 

Vil du gøre mig glad, så ville premium på alle Minecraft server være en rigtig god gave :kappahd:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

23 timer siden, WEHAPPY - konbyr skrev:

Nu er der jo lavet et opslag med hvad folk fik, så......      Hvad ønsk(er)(ede) i jer i julegave?

Ting Jeg Ønskede Mig: Hjemmesko, Penge, Razer Ornata Gaming Tastatur, The Favorite Hoodie på Logan Paul's Webshop

 

 

Ting Jeg Fik: Hjemmesko, 5000 Kr, The Favorite Hoodie, Sådan Blev Jeg Rasmus Brohave, En Sort Nike Hoodie, Et Par Blå Bukser, Razer Ornata Gaming Tastatur X2

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
På 25/12/2017 den 10:41 AM , GamerKatten_DK skrev:

Ting Jeg Ønskede Mig: Hjemmesko, Penge, Razer Ornata Gaming Tastatur, The Favorite Hoodie på Logan Paul's Webshop

 

 

Ting Jeg Fik: Hjemmesko, 5000 Kr, The Favorite Hoodie, Sådan Blev Jeg Rasmus Brohave, En Sort Nike Hoodie, Et Par Blå Bukser, Razer Ornata Gaming Tastatur X2

 

Er din forældre Bills gates? 5k gave i Julegave?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.