Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request. Ralle White og MATI


_FyhNz

Recommended Posts

Dit in-game navn: FyhNz
Vedkommendes in-game navn: Ralle White og MATI
Dit SteamID: STEAM_0:0:37027009
Vedkommendes SteamID: Ralle White: STEAM_0:0:55650045            MATI: STEAM_0:0:156748413
Tidspunkt for hændelse: 05:00
Hvad regler er blevet brudt:   Rallewhite har stået for: Numpad abuse / Fading door abuse, NLR, Bygger/ændre på hans base under raid, kaldt mig for en lille luder under raid.     MATTY: Job abuse i form af politijobbet.

Hvad skete der?:  RalleWhite og hans bande har stjålet min bil i et tidligere raid der forgik 04:43 fra min side af, jeg vælger så at vente udeforan deres base og 05:00 stormer jeg deres smart door til deres biler og kommer ind den vej.
Jeg skyder Peaky som den første, og forsætter mit raid da RalleWhite kommer, hvor jeg også skyder ham. Efter Ralle White er død, begynder jeg at smadre alle deres weed ting osv, hvor jeg pludselig opdager at MATTY deres ven, som også har krukker i deres base lige pludselig vil være politi.
Jeg står så klar, og opdager så ved deres indgang hvor der er 3 fading doors, at alle 3 fading doors lige pludselig åbner på samme tid, 2 gange hurtigt i træk. Pludselig står alle 3 åben og MATTY kommer stormende ind hvor jeg så skyder ham og fading dørene bliver lukket efter hans død. Jeg kontrollere så resten af basen og får raidet færdigt.
Raidet er færdigt, efter en lang kamp og jeg hopper ind i min bil, hvor jeg høre Peaky og RalleWhite stå ude foran den dør jeg løb ind i til at starte med i raidet. Smart døren bliver åbnet og jeg prøver at kome ud, men det kan jeg ikke fordi RalleWhite har sat collision / No Collide på hans prop.

Beviser:
Her fremgår highlights fra raidet som ses i videoen med det jeg mener beviser de regler som jeg mener der er blevet brudt

0:10 Der er ikke noget i vejen med hans SMART DOOR og jeg går lige igennem i starten
0:17 Jeg skyder Peaky  STEAM_0:0:69772262 i raidet.
1:04 Her Kalder Ralle White STEAM_0:0:55650045 mig for en lille luder fordi jeg raider dem
1:15 Jeg skyder Ralle White STEAM_0:0:55650045 i raidet.
1:35 Skyder jeg  MATTY STEAM_0:0:156748413 Potteplanter fremgår i høj kvalitet så man kan se navnet på et af de screenshots jeg har vedhæftet
2:25 Tjekker jeg scoreboard, MATTY STEAM_0:0:156748413 er ikke blevet politi endnu.
2:43 Her laver  MATTY STEAM_0:0:156748413 vote for at blive politibetjent
3:30 Numpad abuser Ralle White STEAM_0:0:55650045 hans fading doors for at lade MATTY STEAM_0:0:156748413 hans politiven komme ind i basen for at nakke mig. Det ses tydeligt 3:30 at Ralle White STEAM_0:0:55650045, 
ejeren af de fading doors åbner og lukker dem 2 gange hurtigt efter hinanden og bagefter åbner ALLE 3 fading doors på samme tid til  MATTY STEAM_0:0:156748413
6:44 Har Ralle White, STEAM_0:0:55650045 været tilbage inden raidet har været ovre og gjort så hans prop bagved hans smartdoor ikke No Collided, og jeg kan derved ikke komme ud med min bil.



I mine vedhæftet billeder, fremgår det tydeligt at MATTY havde weed i basen sammen med dem og de vigtige ting er markeret med blå cirkler. Det fremgår også at de alle er i gang sammen, og det lille politi trick med MATTY kun var for at stoppe mig så de ikke mistede deres ting
Det Fremgår også i et af mine vedhæftet billeder at jeg overholdte tidszonen med de 15 minutter mellem raid på samme person / gang så min dør er der fejet foran.

Kontakt mig over forum, steam eller aftal en tid på TS og jeg giver gerne en fuld mundtligt forklaring.

Ralle White griner af min case, men jeg tager RP og reglerne dybt seriøst. Jeg snakkede med Hoxx, Normann, og Vito 15-20 efter det var sket, alle 3 bad mig lave denne request for at give overblik over denne her sag.


_____FyhNz_____



Bevis 4.PNG

Bevis 1.PNG

Bevis 2.PNG

Bevis 3.PNG

Udklip.PNG

Bevis 5.PNG

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Ralle White skrev:

Tænker vi kan tage den på TS senere? Magter ærligt talt ikke skrive en roman, og risikere at jeg formulere mig forkert.

 

// Ralle White

 

Du kan tro vi kan tage den på TS senere, hvis en admin mener det er nødvendigt. Der er ikke noget der.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.