Hop til indhold
Stavox

[Solved] Jonas


CroxX #Kawer

Recommended Posts

Dit ingame navn: Kasper, men det var Knixx GoDs der fik ban
Staff ingame navn: Jonas
Dit SteamID: Knixx'es steam id: STEAM_0:0:31372954
Staff SteamID:STEAM_0:1:54395478
Forklar situationen: Mig (Kasper) og Knixx GoDs Kidnappede Borgmesteren (Nicklassen) Han er ikke så god til rp så der var en case i spawn og vi kører ud til villaerne og knixx kommer til at kører en ned fordi hans bil hoppede og derefter i den case valgte borgmesteren at løbe (i casen) og jeg kalder derefter admin og jonas, nejki og greenberg kommer og nejki og greenberg går og jonas tager casen og Jonas siger "Du må lærer at bære over med at man kan lave fejl" admins plejer at slutte en case på sådan en måde, så skyder knixx borgmesteren og Knixx Og Jonas snakker, og fortæller ham at han ikke skulle skyde ham da casen stadig var igang og Knixx prøver at forklarer ham at han havde sagt på en måde at casen var ovre. 
Bevis:(Someone) banned Knixx GoDs for 4320 minute(s) (Taler grimt + skyder i case + lytter ikke til admin!)

OBS Han fortæller mig også han ikke bare er sådan en mod der går når folk snakker til en, efter knixx blev banned kaldte jeg på Jonas og snakkede til ham og så gik han imens jeg var igang med at snakke.
Link til kommentar
Del på andre sites

hej Kasper / CroxX.

Okay. Du har valgt at dreje casen efter det bedste punkt for dig? Det startede med at i sagde at borgmesteren skulle lave et lotteri, og derefter kom han til at lave det med 100kr, og det var der jeg sagde at "alle kan lave fejl, og det skal man også tage hensyn til" derefter skød han borgmesteren, og brugte aktmenuet, "jeg troede casen var færdig," Jeg vælger så at sige til at at det skal han ikke og at jeg ikke vil se det igen. Derefter begynder han at svare tilbage med en meget grim attitude, og ville ikke lytte til hvad jeg sagde. han valgte også at prøve at gå fra mig, og der slog jeg hammeren!

 

PS Greenberg bliv der og var med i hele casen.

 

OBS : Jeg var irriteret over han kunne acceptere at han fik den straf som han fik, og derfor følte jeg ikke det var nødvendigt at bruge mere tid da jeg allerede havde sagt den skulle tages på forum

 

- Jonas  

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.