Hop til indhold
Stavox

[Solved] Flere ideer


Banan

Recommended Posts

1. Den første ide er at man kan købe aktier. De kan stige eller falde, ligesom i virkeligheden. Alle jobs kunne have dem. Kriminelle kunne købe og sælge ulovlige aktier, og de lovlige kunne sælge lovlige aktier. Håber i kunne lide denne ide. 

 

 

HJÆLP! HVAD SKAL JEG STEMME PÅ?: Hvis du kun kunne lide nummer 1, så skriv +rep 1. Hvis du kunne lide nummer 2 så skriv +rep 2. Jeg spørger ikke efter reps, dette er bare for at hjælpe jer:)

 

 

2. Den anden ide er at hvis politiet får en bil meldt stjålet, og har fået nummerpladen kunne man få et item/computer hvor man kunne sætte nummerpladen ind, derefter finde området hvor bilen er i. Ikke der hvor den præcis er, det ville være for op. Men området.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Banan skrev:

1. Den første ide er at man kan købe aktier. De kan stige eller falde, ligesom i virkeligheden. Alle jobs kunne have dem. Kriminelle kunne købe og sælge ulovlige aktier, og de lovlige kunne sælge lovlige aktier. Håber i kunne lide denne ide. 

"FØR DU POSTER

Tjek lige om der er andre der har lavet et lignende forslag, før du poster dit."

Men ellers +rep 1 tror jeg :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Nr. 2 er planlagt ifm. politi-app’en til tabletten.

Jeg kan desværre ikke se, hvordan aktiehandel helt skulle fungere. Der er ikke noget der hedder ulovlige aktier i virkeligheden, så er ikke sikker på hvad du mener der.

Mht. fastsættelse af aktieprisen, ville det enten skulle være tilfældigt (hvilket blot gør det til gambling), have et mønster (hvilket hurtigt vil blive forudsigeligt), eller følge virkelige aktier (hvilket altid vil være bagud, så man kan forudsige priserne - hvilket heller ikke er smart).

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, S-M-O-K skrev:

Så det du siger at du vil have en bitcoin og tjene 150 k eller hvor meget sådan en er vær? Like det bliver forlet at på penge jo

 

Argh man skalle tjene omkring 5K på hver aktie. Aktier vil gå på virkelige dage, så du kan måske tjene 5-10k på en uge. Ikke så meget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.