Hop til indhold
Stavox

[Solved] 5 dages "carban"


PeakyWeaky

Recommended Posts

Ingame navn: Peaky.
Staff ingame navn: TheBadCop
Dit SteamID: STEAM_0:0:69772262
Staff SteamID: STEAM_0:0:59644304
Forklar situationen: Jeg er en smule ny til spillet og har ikke prøvet nitro før. Jeg får lov at låne en bil af en ven som så har nitro. Jeg kører rundt, og trykker så shift mens den ligepludselig kørte sygt hurtigt. Jeg gjorde det ned i gennem byen, hvor min bil pludselig begyndte at flyve. Jeg ramte ikke nogen, men fløg ind i en mur, thats it. - Vil meget gerne have reduceret min carban, da jeg kommer til at spille utroligt meget de næste dage, og jeg mener det er en uretfærdig straf.
Bevis: Ved ikke helt hvordan jeg skal bevise situationen, optog ikke på daværende tidspunkt. 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Svar på staffklage - @PeakyWeaky

 

Hej PeakyWeaky, undskyld for det sene svar, kunne ikke få fat på @Houston. Men nu kommer der et lille svar.

 

Situationen:

Situationen er sådan er du vælger at bruge NOS og flyve over en prop og ifølge regl 1.14 "Anvender du din bil med NOS til at hoppe over baser eller til lignende misbrug får du ban i en uge."  

 

Casen:

Jeg får casen "NOS abuse" af en anden spiller, og tp'er så den pågældende person som så forklarer at du(Peaky) har brugt NOS til at flyve over en prop, jeg bringer dig og tager en snak med dig og du indrømmer at du har gjort det.  Men dit argument for din reducering af dit carban er at du er ny til spillet og det er første gang du bruger NOS, men efter lidt research finder jeg ud af du har spillet Garrys mod i ca. 100 timer og cirka. 75 timerne af dem på Stavox.dk og det burde være nok tid til at kende til regl. 1.14 og kende til NOS abuse.

 

Min konklusion:

Jeg vælger at give dig 5 dages carban fordi i mine øjne virker det som en fair straf i din situation, da du indrømmer at du har gjort det, så ser ingen grund til reducering af dit carban efter som du har spillet gmod i 100 timer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan jo ikke vide at når jeg bruger nitro begynder min bil at flyve? Jeg brugte det overhovedet ikke bedvidst, hvilket du også kunne have set hvis du var der. Jeg kørte ned af vejen og brugte lidt nos, bilen begyndte og stejle og så trykkede jeg mellemrum for at stoppe, men så da forenden af bilen rammer jorden, flyver bilen op af jorden. Brugte det på igen måde til egen fordel, vedkommende havde ikke engang lavet en base der hvor han var, han havde kun sat en prop som gulv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Af hvad jeg kan forstå var gulvet lavet således, at det var umuligt at køre over med bilen uden hjælp af NOS på grund af dens tykkelse, hvis dette er korrekt er det teknisk set NOS-abuse - dog en ubevidst anvendelse af hvad jeg kan forstå på dig. Carbannet bliver alligevel fjernet i dag, da vi vurderer det som en ubevidst handling, og at det ikke ligefrem gik ud over nogen. Dog har det stadigvæk været et brud på reglerne. Jeg skal nok lige sørge for at NOS-abuse bliver bedre defineret i reglerne, så der ikke opstår nogen misforståelser.

 

Hvis der er noget, kan du eventuelt skrive en besked over forummet - tak for feedback.:v

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.