Hop til indhold
Stavox

Hvordan Metro porter biler.


Metro

Recommended Posts

Endelig er den her. Jeg har desværre været forsinket grundet skole, sygdom og arbejde (ja, jeg har faktisk et arbejde). Jeg fandt også ud af hvor nederen det er at arbejde med iMovie. Så her får i 42 en minutters (og en sjat) video hvor jeg porter en Bugatti Chiron. Hvad i ikke ser i videoen er at jeg ligger textures på bilen, men det er heller ikke særlig vigtigt.  Starten af videoen er lidt ødelagt, men sådan er det bare. Enjoy.

 

I videoen ser i:

Rigging

UV-mapping

Hvordan jeg laver en phys-model.

Exporting

Compiling

Og den færdige model inde i GMod.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Mirikin skrev:

Det er da lidt træls uden musik altsååå. Og hvor får du selve modellen fra. Du formede den jo ikke.

 

Det er ikke den video jeg havde drømt om, men lige nu må i nøjes. Jeg har et liv udenfor min computer, og det kræver lidt pleje af og til.

 

Videoen var aldrig ment som en guide.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Metro skrev:

 

Det er ikke den video jeg havde drømt om, men lige nu må i nøjes. Jeg har et liv udenfor min computer, og det kræver lidt pleje af og til.

 

Videoen var aldrig ment som en guide.

kunne være fedt hvis du lavede en guide video :)

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, fisken skrev:

kunne være fedt hvis du lavede en guide video :)

 

Det kommer nok ikke til at ske. Jeg får i forvejen nok dumme spørgsmål vedr. porting af biler, og hvis jeg laver en guide til hvordan man gør det, så får jeg nok bare endnu flere.

 

Jeg har intentioner om at lave en bedre video omkring dette, men det må vente til jeg lige får lidt ro i hovedet.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Metro skrev:

 

Det kommer nok ikke til at ske. Jeg får i forvejen nok dumme spørgsmål vedr. porting af biler, og hvis jeg laver en guide til hvordan man gør det, så får jeg nok bare endnu flere.

 

Jeg har intentioner om at lave en bedre video omkring dette, men det må vente til jeg lige får lidt ro i hovedet.

oki. Du tager bare din tid :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.