Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bankboks i banken


_FyhNz

Recommended Posts

Dav Stavox.

Jeg synes at der skal komme bankbokse ligesom der er politibokse i PD til at opbevare penge. Pengene til bankboksen skal komme af Skat, som er trukket af de forskellige jobs løn, som bliver samlet i denne bankboks i banken. Så kan bankmanden endelig få noget at lave, udover at passe på printers, og hans vagter han ansætter har lige pludselig et mere spændende og risikabelt job. Bankmanden skulle blive lønnet med 5-10% af de penge der er i boksen hver 30-60 minut han holder bankboksen sikker i.Måden skatten skal styres på er op til borgmesteren som kan regulere den indefor en rimelig grænse jeg vil mene er 1-50%

 

Det vil vække liv i de fleste af jobsne på severen, da borgmesteren pludselig står med et kæmpe ansvar og pludselig bliver et offer for utilfredse løn modtagere hvis skatten er for høj:

Her er nogle eksempler:

 

Højere skat? Højere risiko for at borgmesteren bliver dræbt / kidnappet og PET agenter skal arbejde ekstra hårdt for at passe på borgmesteren

 

lavere skat? Bankmændene bliver sure og kræver en højere skat af så de kan tjene penge ellers kommer de også efter borgmesteren.

 

Selvfølgelig skal denne boks kunne raides ligesom politiets bankboks, men jeg vil mene at dette forslag både er til gavn for kriminelle jobs, men så vidt også for ikke kriminelle jobs.

----------FyhNz----------

 

b8ffda5dbcdbb03b8b7c239426bed942.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.