Hop til indhold
Stavox

[Solved] Cdm uden grund


KennyBou

Recommended Posts

Forstå mig hvis jeg tager fejl, MEM! hvorfor er det at folk kører en ned når man skal over vejen?

Ja det kan jo godt være en person har taget sin bil og bagklosset den op i hans bil, men hvorfor så stadigvæk at kører folk ned uden nogen grund.

Lad mig ligge det sådan her, du kommer ind og du over på den anden side, kunne fx være inde på evo.

Du er i den der sorte tunnel, og du løber der fordi du skal tilbage til spawn fordi din bil er carjacket eller what ever, du løber så der, hvorfor fanden er det så at den ene person som kører rundt i en audi eller andet kørtøj, så kører dig ned NÅR han tydligvis kan kører til siden, jaja det er mørk osv, men hvorfor?

Ellers det som skete for meget var at jeg stoppe en person i en citroen, hvor jeg løber efter ham på vejen, hvor den person som som kører i den anden bil kører mig ned, når han kan kører til siden, der ikke nogen biler i den anden side osv.

 

Og så vil jeg også gerne lige pontere lad være med at kører ind i andre folk biler, eller bruge fuld nos ind på en anden bil, ja jeg gør det da selv, men jeg er stoppet med det.

SÅ! det jeg prøver på at sige er at, lad være med at kører andre folk ned på vejen, for jeg tror da selv os mennesker kan tænke os lidt om, selv om du er i en mindre allderes gruppe. Tak!

 

(Plz lad være med at døm mig for stavelse, er lidt ordblind tak :) )

Link til kommentar
15 minutter siden, DetBareMads skrev:

Om folk så står på vejen eller ej, så tager jeg stadig fat i dem hvis du fx har kørt 80+ km/t, da de tydeligt ikke har forsøgt at undgå det

Jaja self men dette er på måde en bedsked til alle dem som gør det, men det dejligt i også gør det ;))

Link til kommentar

Det er tit jeg hører noget lign fra folk ingame. De klager over at der ikke bliver gjort noget ved det. Men det er sgu lidt svært at gøre noget ved når de ikke skriver til staff omkring det. Hvis folk kunne det så kunne vi hjælpe og gøre noget i stedet for at straffe dem det er gået ud over fordi de gør noget lign.

Link til kommentar
På 12/17/2017 den 11:33 AM , S-M-O-K skrev:

Forstå mig hvis jeg tager fejl, MEM! hvorfor er det at folk kører en ned når man skal over vejen?

Ja det kan jo godt være en person har taget sin bil og bagklosset den op i hans bil, men hvorfor så stadigvæk at kører folk ned uden nogen grund.

Lad mig ligge det sådan her, du kommer ind og du over på den anden side, kunne fx være inde på evo.

Du er i den der sorte tunnel, og du løber der fordi du skal tilbage til spawn fordi din bil er carjacket eller what ever, du løber så der, hvorfor fanden er det så at den ene person som kører rundt i en audi eller andet kørtøj, så kører dig ned NÅR han tydligvis kan kører til siden, jaja det er mørk osv, men hvorfor?

Ellers det som skete for meget var at jeg stoppe en person i en citroen, hvor jeg løber efter ham på vejen, hvor den person som som kører i den anden bil kører mig ned, når han kan kører til siden, der ikke nogen biler i den anden side osv.

 

Og så vil jeg også gerne lige pontere lad være med at kører ind i andre folk biler, eller bruge fuld nos ind på en anden bil, ja jeg gør det da selv, men jeg er stoppet med det.

SÅ! det jeg prøver på at sige er at, lad være med at kører andre folk ned på vejen, for jeg tror da selv os mennesker kan tænke os lidt om, selv om du er i en mindre allderes gruppe. Tak!

 

(Plz lad være med at døm mig for stavelse, er lidt ordblind tak :) )

 

Folk burde blive strafet hårdere! For at køre folk ned medvilje da størstedelen af tiden kan folk godt nå at stoppe men vælger bare at køre dem over.

Link til kommentar

Jeg vil så også lige belyse de folk der ikke forstår at holde afstand til en trafikprop - som oftest ved vejblokader. Næste gang du synes det lige kunne være sjovt at køre med NOS ind i en gruppe af biler, så flere får lagspikes og vi skal returnere folks ting, så falder hammeren. Så kan du bruge resten af 2018 på dine virtuelle ben og genoverveje om det virkelig var det værd.

Link til kommentar
2 minutter siden, Willy skrev:

Jeg vil så også lige belyse de folk der ikke forstår at holde afstand til en trafikprop - som oftest ved vejblokader. Næste gang du synes det lige kunne være sjovt at køre med NOS ind i en gruppe af biler, så flere får lagspikes og vi skal returnere folks ting, så falder hammeren. Så kan du bruge resten af 2018 på dine virtuelle ben og genoverveje om det virkelig var det værd.

 

Ja og det er noget af det som jeg synes som måske i kan have mere fokus på, som @Swag siger måske prøve på at give dem en hårder straf, men jeg kan da godt forstå at man få sådan en staff når det heller ikke andet end dumt jo... ;))

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.