Hop til indhold
Stavox

[Solved] Anders Mat Staff klage - Monada


Pleb

Recommended Posts

H

  •  
Dit ingame navn: Monada
Staff ingame navn: Anders Mat
Dit SteamID: Dont know
Staff SteamID: Dont know
Forklar situationen: 

Hej, jeg sang krumme. Det kunne anders ikke lide. Derfor blev jeg jailed. Jeg er i jail og så er der en politi betjent der kører forbi mig mens jeg synger han stopper op og caller admin. Derefter bliver jeg bannet for at synge efter 2 chancer. + der var ikke nogen i nærheden af mig indtil han kom, og ville lave en youtube video med det. Han sagde ikke engang jeg skulle stoppe. Dette er ikke mic spam, og har hørt utrolig mange der har sunget. Tal med Anders.


Bevis:Ingen
Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa.

Du forstår åbenbart ikke en advarsel og efter du gentagende gange bryder reglen 1.4 vælger jeg udelukke dig en enkelt dag. Efter at sige til dig du skal stoppe gentagende gange fortsætter du. Det er lidt ligesom at vise et tegn overfor mig at du er fuldkommen ligeglad.og når du siger "Jeg er i jail og så er der en politi betjent der kører forbi mig mens jeg synger han stopper op og caller admin. der var ikke nogen i nærheden af mig" så må der jo have været en i nærheden af dig siden han caller admin og kan høre dig. 

 

//Anders Mat

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er situationen ikke mega detaljeret, men umiddelbart kan jeg ikke forstå hvorfor du er utilfreds, når du har fået af vide, at du skal lade være?
Du står jo i jail som straf for det fuldkommen samme som du gør i jail? Det virker da som om, at du ikke forstod hvad der blev sagt første gang.

 

Er det ikke nogenlunde korrekt antaget, @De5troyer?

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Houston skrev:

Nu er situationen ikke mega detaljeret, men umiddelbart kan jeg ikke forstå hvorfor du er utilfreds, når du har fået af vide, at du skal lade være?
Du står jo i jail som straf for det fuldkommen samme som du gør i jail? Det virker da som om, at du ikke forstod hvad der blev sagt første gang.

 

Er det ikke nogenlunde korrekt antaget, @De5troyer?

Jo, bare luk den her. Det er min fejl og jeg var meget forvirret.

11 timer siden, Anders Mat skrev:

Hejsa.

Du forstår åbenbart ikke en advarsel og efter du gentagende gange bryder reglen 1.4 vælger jeg udelukke dig en enkelt dag. Efter at sige til dig du skal stoppe gentagende gange fortsætter du. Det er lidt ligesom at vise et tegn overfor mig at du er fuldkommen ligeglad.og når du siger "Jeg er i jail og så er der en politi betjent der kører forbi mig mens jeg synger han stopper op og caller admin. der var ikke nogen i nærheden af mig" så må der jo have været en i nærheden af dig siden han caller admin og kan høre dig. 

 

//Anders Mat

Undskyld Anders, var meget forvirret da jeg blev banned. Undskyld:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.