Hop til indhold
Stavox

[Solved] Atm hacker


Mike Strike

Recommended Posts

Det lyder som et job der er alt for ensformet. Personligt er jeg heller ikke vild med de der overflødige jobs, som nogle andre servere har; (hunde-rolle, præst, kult-leder osv).

 

Så, selvom forslaget kommer fra et godt sted, så må jeg desværre sige, at det ville være alt for overflødigt at have jobbet.

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, SimoN skrev:

Kan godt lide ideen med at man kan røve ATMs, men tror ikke at et job ville være løsningen.

Måske bare at tyve har mulighed for at lave et lockpick som tager forholdsvis langtid som giver et par tusind.

 

 

Det kunne evt. være et tool gansters fik da de ikke har nogen lockpick eller keypad cracker.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 13/12/2017 den 8:21 PM , Willy skrev:

Det lyder som et job der er alt for ensformet. Personligt er jeg heller ikke vild med de der overflødige jobs, som nogle andre servere har; (hunde-rolle, præst, kult-leder osv).

 

Så, selvom forslaget kommer fra et godt sted, så må jeg desværre sige, at det ville være alt for overflødigt at have jobbet.

 

På 13/12/2017 den 9:44 PM , SimoN skrev:

Kan godt lide ideen med at man kan røve ATMs, men tror ikke at et job ville være løsningen.

Måske bare at tyve har mulighed for at lave et lockpick som tager forholdsvis langtid som giver et par tusind.

 

Syntes ideen burde lægges ved tyvene, hvor de så fik En "ATM hacker" Hvor de kunne gøre det vær 15min.

Hvor politiet fik en besked om det sker et røveri af en ATM. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.