Hop til indhold
Stavox

[Solved] Prop timer?


_FyhNz

Recommended Posts

Dav Stavox.

Jeg vil gerne komme med det her forslag, da jeg har oplevet det her 2 gange i dag at folk rage quitter fordi de bliver raidet.

 

Og hvad er resultatet i rage quit? Hele basen bliver slettet, og pludselig sidder man stuck eller exposed til politiet eller et andre der counter raider en, og ens raid og spille oplevelse bliver ødelagt p.g.a dette.

 

Jeg ville ønske, at i ville indfører sådan at der er en timer på at når folk leaver serveren, at propsne bliver slettet efter 5-10 minutter så man kan færdigegøre sit raid, eller komme ud / væk fra området på samme måde som man kom ind.

Jeg oplevede i dag, at en kammerart og jeg sad fast oppe på et tag ude i industri midt under et raid. Efter hans rage quit, blev hele hans base fjernet lige i det hans disconnectede, og vi sad fast. Vi valgte at kontakte en admin, da vi mente det ikke var retfærdigt at han leavede og vi skulle hoppe ned og dø, men han mente, det var sur røv og vi selv måtte hoppe ned i vores egen grav dø fra fall damage af. Det resulterede i 600 sekunder jail som vi med glæde ville tage som straf, for at sætte fokus på dette problem. Vi mener ikke det er dem der raiders problem, at man skal have ødelagt sin spille oplevelse fordi folk rage quitter.

Derfor vil jeg rigtig gerne have indført denne timer på propsne når folk forlader serveren.

Jeg vil mene, at når folk leaver serveren at man skal have den samme chance for at komme ud af en base, som man fik da man kom ind i den. Det med at sige at det er sur røv, og dem der raider basen skal straffes for at de leaver serveren synes jeg er uretfærdig og usmagelig. Jeg mener ikke det er fair at dem der raider skal straffes for at en dude rage quitter på den måde at skulle ofre sig selv for at hoppe ned fra et tag, eller blive et åbent mål for politi og counter raids.

 

Dette er udelukkende min holdning der kommer til mene ved dette forslag og jeg er åben for debat.

 

------------FyhNz------------

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutter siden, _FyhNz skrev:

Dav Stavox.

Jeg vil gerne komme med det her forslag, da jeg har oplevet det her 2 gange i dag at folk rage quitter fordi de bliver raidet.

 

Og hvad er resultatet i rage quit? Hele basen bliver slettet, og pludselig sidder man stuck eller exposed til politiet eller et andre der counter raider en, og ens raid og spille oplevelse bliver ødelagt p.g.a dette.

 

Jeg ville ønske, at i ville indfører sådan at der er en timer på at når folk leaver serveren, at propsne bliver slettet efter 5-10 minutter så man kan færdigegøre sit raid, eller komme ud / væk fra området på samme måde som man kom ind.

Jeg oplevede i dag, at en kammerart og jeg sad fast oppe på et tag ude i industri midt under et raid. Efter hans rage quit, blev hele hans base fjernet lige i det hans disconnectede, og vi sad fast. Vi valgte at kontakte en admin, da vi mente det ikke var retfærdigt at han leavede og vi skulle hoppe ned og dø, men han mente, det var sur røv og vi selv måtte hoppe ned i vores egen grav dø fra fall damage af. Det resulterede i 600 sekunder jail som vi med glæde ville tage som straf, for at sætte fokus på dette problem. Vi mener ikke det er dem der raiders problem, at man skal have ødelagt sin spille oplevelse fordi folk rage quitter.

Derfor vil jeg rigtig gerne have indført denne timer på propsne når folk forlader serveren.

Jeg vil mene, at når folk leaver serveren at man skal have den samme chance for at komme ud af en base, som man fik da man kom ind i den. Det med at sige at det er sur røv, og dem der raider basen skal straffes for at de leaver serveren synes jeg er uretfærdig og usmagelig. Jeg mener ikke det er fair at dem der raider skal straffes for at en dude rage quitter på den måde at skulle ofre sig selv for at hoppe ned fra et tag, eller blive et åbent mål for politi og counter raids.

 

Dette er udelukkende min holdning der kommer til mene ved dette forslag og jeg er åben for debat.

 

------------FyhNz------------

Mig og nogle andre fra mit gang raidede da også jer.. Hvor i leavede

Det var dig og Matzen ude i MTL her i aftes så jeg synes ikke du skal skrive folk quiltede når de bliver raidet når du selv gør det

Link til kommentar
Del på andre sites

44 minutter siden, Mads (ULTRA SPINNER) skrev:

Mig og nogle andre fra mit gang raidede da også jer.. Hvor i leavede

Det var dig og Matzen ude i MTL her i aftes så jeg synes ikke du skal skrive folk quiltede når de bliver raidet når du selv gør det

Jeg var med!! :excited:

Link til kommentar
Del på andre sites

44 minutter siden, Mads (ULTRA SPINNER) skrev:

Mig og nogle andre fra mit gang raidede da også jer.. Hvor i leavede

Det var dig og Matzen ude i MTL her i aftes så jeg synes ikke du skal skrive folk quiltede når de bliver raidet når du selv gør det

Vi havde været på i 5 timer straight, jeg skulle spise aftensmad.

Sidder med en SRP opgave der skal have et omfang på 15-20 sider, hvor jeg bruger DarkRP som et break fra det hele, og efter 5 timer tænkte jeg at jeg lige ville spise aftensmad og hoppe tilbage på min opgave.

Vi ventede derimod indtil jeres raid var overstået til at leave.

------------FyhNz------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, _FyhNz skrev:

Vi havde været på i 5 timer straight, jeg skulle spise aftensmad.

Sidder med en SRP opgave der skal have et omfang på 15-20 sider, hvor jeg bruger DarkRP som et break fra det hele, og efter 5 timer tænkte jeg at jeg lige ville spise aftensmad og hoppe tilbage på min opgave.

Vi ventede derimod indtil jeres raid var overstået til at leave.

------------FyhNz------------

WTF? Overstået vi havde ikke engang fået printerene ned i lastbilen.. basen forsvandt og jeg stod der med 2 betjente og en der smed printere i en bil og 5 timer?? Det er altså ikke så meget at være online straight plejer at være online 7-8 timer på en hverdag og op til 17 timer på en weekend

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Mads (ULTRA SPINNER) skrev:

WTF? Overstået vi havde ikke engang fået printerene ned i lastbilen.. basen forsvandt og jeg stod der med 2 betjente og en der smed printere i en bil og 5 timer?? Det er altså ikke så meget at være online straight plejer at være online 7-8 timer på en hverdag og op til 17 timer på en weekend


Men ULTRA-SPINNER, jeg ejede ikke basen (Propsne), og det er heller ikke det der skal diskuteres i mit forslag. 

Kommentar til dit antal af timer i streg, går du heller ikke på gymnasiet på 3. år og sidder med en aflevering på 15-20 sider.

At bruge 5 timer af sin skrivedag på at spille DarkRP, istedet for at skrive aflevering er mit valg, og måske ikke et smart valg, men det er mit break, og jeg vælger selv hvor lang tid jeg vil bruge på aflevering og på DarkRP. Hvornår jeg vil spise, og hvornår jeg vil spille.

Jeg synes du skal læse forslaget og give din mening til kende med det jeg rent faktisk skriver, istedet for at sidde og pege fingre og måle timer pr. dag med mig.

 

------------FyhNz------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
5 timer siden, Banan skrev:

Syntes ikke man skal straffes for det.

Synes man skal straffes hvis man rejoiner indefor 30 min som der allerede bliver straffet for.

 

Synes bare propsne skal blive stående i mindst 5-10 minutter efter et disconnect. Det er egentligt det mit forslag går ud på.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, _FyhNz skrev:

Synes bare propsne skal blive stående i mindst 5-10 minutter efter et disconnect. Det er egentligt det mit forslag går ud på.

Jeg ved ikke om dette problem stadig er aktuelt i Garry’s Mod, men jeg kan huske på andre servere hvor de havde “disconnected player props” aktiveret. Hvis en person disconnectede, så var keypads ikke “parret” med fading doors længere.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Paki skrev:

Jeg ved ikke om dette problem stadig er aktuelt i Garry’s Mod, men jeg kan huske på andre servere hvor de havde “disconnected player props” aktiveret. Hvis en person disconnectede, så var keypads ikke “parret” med fading doors længere.

 

Ved hvad du mener og det ville selvfølgelig give et problem for dem der raider til at komme ud igen. Godt spottet alligevel 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 29/12/2017 den 11:14 AM , Kagen skrev:

Synes 5 min skulle være max Fordi! Hvis der nu stod en base helt tom i 10min :-)

Synes også at 5 minutter lyder rimelig fair så raidersne har en chance for at komme ud på samme måde som de kom op/ind i basen

Link til kommentar
Del på andre sites

Dette var faktisk på serverne for lang tid siden. Dog var der bare et STORT problem som endelig ødelægger alt det her i siger.

 

Når props står som "disconnected" så virker alt der hedder keypads, smartdoors og lignede ikke, så det med at komme fair ud som du komme ind kommer ikke rigtigt til at virke. Og førhen så kaldte folk også hele tiden "Kan i ikke fjerne disconnectede props", og tænker bare det problem kommer igen.

 

Ved godt det lyder nederen alt det her, men hvis ikke der er nogen måde at løse dette på, så bliver det ikke til en ting. Jeg lader dette forslag så lidt endnu, så i lige kan diskutere herfra

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.