Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff - klage opk | Carban / troll


Merlin

Recommended Posts

Oplysninger:
Dit ingame navn: Merlin
Staff ingame navn: OpK
Dit SteamID: STEAM_0:1:59856354
Staff SteamID: STEAM_0:1:54142694
-----------------------------------------
Forklar situationen: Jeg vil gerne klage over OpK, jeg får 15 min. Carban for at køre nogle gange ind i hans bil. Jeg har efterhånden et par gange overvejet at lave en staff klage på OpK.
Da jeg syntes der har været nogle problemer mellem mig og OpK, med at han giver mig staffe uden grund. Men jeg tænker, det ændrer sig nok.
Jeg joiner serveren, hygger mig lidt og spawner så min bil. jeg kører lidt rundt og parkere min bil ved Circle K. efter lidt tid spawner OpK så sin bil, OpK prøvet så at køre mig ned et par gange.
Derefter begynder jeg at påkøre OpK's bil en 3 - 4 gange, også giver han mig instant Carban. Han fortæller mig at han har sagt at jeg skulle stoppe med det, men det er aldrig blevet sagt!

Lidt inden jeg har påkørt OpK's bil har han kastet min bil efter Hermione, jeg kan ikke se hvorfor han skal give mig en straf når OpK troller af helvedes til, for at sige det lige ud!
OpK troller tit, jeg kan ikke helt forstår hvorfor han skal give andre straffe når han selv fejler, han troller rundt, men når det kommer til andre fejler, så er der nul tolerance.

Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg skal have Carban for en lille ting...

Jeg håber vi kan få lyst det her ordentligt, og OpK kan forstå at man ikke bare kan opføre sig på den måde som han gør!
-----------------------------------------
Bevis: Jeg har ikke et bevis, men jeg tænker ikke vi skal bruge beviser til noget her?
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

43 minutter siden, Merlin<3 skrev: Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg skal have Carban for en lille ting...

Det kan selvfølgelig godt være, at du ikke mener det er en lille ting, men i længden bliver det skam rimelig fustrerende.

Kan godt huske du sagde du ikke fik nogen advarsel, men det gjorde du skam. Kan godt være det ikke var en tydelig advarsel, men den var der.

 

Når du så kommer med påstanden på, at jeg troller, så kunne det være meget fedt med et belæg på påstanden. At beskylde folk for troll uden videre er ikke en let sag, og kan tages meget alvorligt, hvis set i stor grad.

Hvis du så føler at jeg "Troller", kan du jo også selv gøre en indsats for lignende for at lignede ting ikke sker igen.

 

Det med, at jeg har kastet din bil, har du vidst også misforstået. JEG var ikke personen der tog fat i din bil, det var rent faktisk Hermione, Som jeg også sagde til ham han skulle stoppe med.

 

Da jeg så vælger at carban dig, er det simpelthen fordi jeg har fået nok af, at du hele tiden bliver ved med at ramme ind i min bil, endda også som den holder parkeret.

 

Video af den lille advarsel/hentydning: 

 

 

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, OpK skrev:

Det kan selvfølgelig godt være, at du ikke mener det er en lille ting, men i længden bliver det skam rimelig fustrerende.

Kan godt huske du sagde du ikke fik nogen advarsel, men det gjorde du skam. Kan godt være det ikke var en tydelig advarsel, men den var der.

 

Når du så kommer med påstanden på, at jeg troller, så kunne det være meget fedt med et belæg på påstanden. At beskylde folk for troll uden videre er ikke en let sag, og kan tages meget alvorligt, hvis set i stor grad.

Hvis du så føler at jeg "Troller", kan du jo også selv gøre en indsats for lignende for at lignede ting ikke sker igen.

 

Det med, at jeg har kastet din bil, har du vidst også misforstået. JEG var ikke personen der tog fat i din bil, det var rent faktisk Hermione, Som jeg også sagde til ham han skulle stoppe med.

 

Da jeg så vælger at carban dig, er det simpelthen fordi jeg har fået nok af, at du hele tiden bliver ved med at ramme ind i min bil, endda også som den holder parkeret.

 

Video af den lille advarsel/hentydning: 

 

 

// OpK

Jeg undskylder for det var dig jeg troede der hiv fat i min bil.

Men din advarsel var ikke meget tydelig som du nu skriver.

Men jeg syntes ik det er fair at jeg skal skal have cb for det.

Det er jo en ting du selv kan finde på nogle gange.

Men angående troll, så prøvede du jo også at køre mig ned et par gange.

Men også for et stykke tid siden, hvor jeg fik jail af dig, for at RDM

Vi var alle lige gode om det, men jeg fik alligevel en straf for det.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det eneste problem er jo forskellen mellem tingene vi begge gjorde.

Du kørte ind i min bil med NOS, og jeg bakker så tilbage for at få dig væk.

Forskellen er så, at du bliver ved med at kører ind i bilen, også når den holder stille. Så er det ikke fordi at jeg som sådan prøver at smadre ind i dig.

 

Kan sagtens se at du kan klage over at jeg prøver at kør dig ned. Men altså, det er jo noget vi normalt har det sjovt med, og det er ikke noget jeg har givet dig straf for, NOGENSINDE.

Når vi nu er der ved straf, så giver jeg dig ikke straf for at vi skyder hinanden for sjov, det kan også ses i din straffehistorik.

De eneste straffe udover den i dag, har været i en forbindelse med case, eller andet admin relateret.

 

Tænker vi kan komme til konklussion, at vi bare burde gøre tingende lidt mere stille og roligt, i stedet for at du nu skal sidde og klage her over noget, som bare burde tages for sjov.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ud fra hvad i skriver kan jeg kun konkludere den ene ting, at i skal kende hinandens grænser for, hvad i mener er OK opførsel.

 

I siger selv, at i er lige gode om det, så jeg synes ikke der bør handles yderligere på klagen end der allerede er gjort.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.