Hop til indhold
Stavox

Recommended Posts

45 minutter siden, Tobigamer_DK Gamdom.com skrev:

har jeg os syndes jeg :)

2

Det synes jeg ikke - jeg er ret sikker på, at der er visse detaljer der er udeblevet, så hvis du kunne skrive det mere dybdegående, kunne jeg rent faktisk komme i gang med at behandle din sag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan vel være behjælpelig. Du ødelægger ifølge nogle andre admins et event - Hvad du helt præcis gjorde er uvist for mig. Da Eddy konfrontere dig med nogle ting, der vælger du at skrive en række pm's til mig. Du kunne eventuelt have deltaget aktivt i casen, og så ville det måske have endt anderledes. Desværre har jeg ikke et billede af alle de ting du har skrevet, og har derfor skulle klippe klistre for at sætte dem sammen. Der blev skrevet den del mere.

 

 

Bevis.png

Link til kommentar
Del på andre sites

42 minutter siden, Middi-Pulsen skrev:

Jeg kan vel være behjælpelig. Du ødelægger ifølge nogle andre admins et event - Hvad du helt præcis gjorde er uvist for mig. Da Eddy konfrontere dig med nogle ting, der vælger du at skrive en række pm's til mig. Du kunne eventuelt have deltaget aktivt i casen, og så ville det måske have endt anderledes. Desværre har jeg ikke et billede af alle de ting du har skrevet, og har derfor skulle klippe klistre for at sætte dem sammen. Der blev skrevet den del mere.

 

 

Bevis.png

Altså hvis det er den sag det handler om ville jeg nu sige at det ikke er EDDY du skal klage over, så er det nok mere mig eftersom at det var min sag vi to var igang med. Du går op på masse props som er tablet (propabuse) du siger godt nok at det ikke er dine props men du er stadig gået op på dem og peget på mig/os et par gange med din physichsgun hvorefter jeg giver dig 300 sekunders jail for provokation, og da du så begynder at "true" mig med demote, siger EDDY at du skal være glad for at du ikke får permban for det, du får herefter 300 sekunders jail mere pga. inaktivitet i case og trusler med demote.

 

 

// John Frandsen

Link til kommentar
Del på andre sites

Til @Tobigamer_DK Gamdom.com

 

Omhandler klager over admin.

 

Kan ikke se dit problemet. Synes vi fik en god afklaring efter jeg fik en snak med dig. Men det viser bare, at du intet har forstået af vores snak? 

 

Problemet ligger i, at du ikke er aktiv i en admin case. Men heller vil skrive med en anden admin, som tydeligvis intet har med din case? Da jeg fortæller dig hele tiden, at du skal være aktiv i casen. Vælger du flere gange at overhøre det og mindre er ligeglad med casen. Derfor vælger jeg, at give dig jail for at spilde en/to admins tid.  

Alt det her, fortæller jeg dig også bagefter. Hvor jeg spørg, om du har forstået det. Det vælger du at sige ja til. Men hvorfor laver du så en klage? Det var nok bedre, at du sagde nej til forståelsen. Og måske spurgte ind til dit jail. Men det er meget sjover, at spilde flere admins tid, på sådan et lille problem? Synes det er dårlig stil, og at du skal tænke dig om, før du vælger at lave sådan en klage. 

 

Hvis du har yderligere spørgsmål til dette svar. Er du altid velkommen til at kontakte mig inde i spillet

 

- EDDY

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er nogle ting i din klage, som giver mig grund til rent faktisk at høre nærmere om omstændighederne - men siden du har valgt at 'slette' klagen, vil det blive ordnet udenom forum. Klagen bliver derfor 'løst' men fortsat verbalt i form af en konstruktiv samtale imellem mig og John Frandsen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.