Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Gustav's ansøgning


Fly

Recommended Posts

Ingame navn: Gustav TBA
SteamID: STEAM_0:0:102030771
IRL fornavn: Gustav
Alder: 12

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jaaaaa. har haft nogle minecraft servere selv og har været admin på mine venners servere. men jeg tænkte det kunne være fedt og prøve at være admin på en ordenlig server

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har kun spillet Gmod siden jeg fik det og jeg har læst reglerne 4 gange og Stavox skal være en god server at spille på.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej men kunne godt tænke mig at lære det.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg kan udmærke formulere mig så alle kan forstå det og det samme med mundtlig. jeg bruger altid min mikrofon og den er en okay prof en.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Kan hver dag fra ca. 15 til 17 og så i weekenderne kan jeg lidt lengere tid ca. fra 12 til 23.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ja jeg er autist men jeg bliver skam ikke ked af det når andre siger alt muligt om autisme.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.