Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Spider pig


Spider pig

Recommended Posts

Ingame navn: 

Spider Pig


SteamID: 

STEAM_0:1:82044587


IRL fornavn: 

Tim


Alder: 

15 (16 om 8 dage)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja jeg har tidligere erfaring med administrative jobs da jeg har været staff på serveren

og jeg ved godt at ingen skal have fordele

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg kender til presset man har når man skal tage valg i cases og hvordan det kan være når folk de diskutere meget og kan holde fokus under hele situationen

Jeg er en fast spiller på serveren har ca 1600 timer på jeres server

Jeg har kendskab til Gmod og RP'en i det 

Jeg har 2100+ timer i gmod så jeg kender til spillet og hvordan det fungere så jeg ved hvordan jeg skal hjælpe andre spillere

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg jeg har kendskab til ULX og kender til alle standart commands og ULX menuen

Dog ved jeg ikke hvor mange custom commands i har men kender da til mange af dem

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Personligt er jeg ikke den bedste skriftligt da jeg ikke staver så godt

Mundtligt kan jeg fint formulere mig og bruger min mic hele tiden

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Min skole skema er meget svingende men de fleste dage vil jeg kunne være på fra kl 14:30

Onsdag skal jeg dog på arbejde og vil have mulighed for at være på fra kl 20

De fleste dage går jeg iseng kl 24 og andre dage er det først kl 01 eller 02

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

I burde nok vide at jeg ikke staver så godt eller syntes jeg ikke der er noget

Link til kommentar
Del på andre sites

- Rep

- Jeg kan vel starte ud med at nævne din diskussions-trang. Hvis et staff-medlem siger noget til dig, og du ikke er enig så kan det ende med lange diskussioner. - Erfaring fra cases med dig

- Du har meget svært ved at forstå et nej, og acceptere når du tager fejl. Dette læner sig en del op ad det ovenstående.

- Du har stærke tendenser til at gøre noget dumt når du keder dig. Det kan blandt andet ses på din straf-historik

 

Generelt set synes jeg du er uegnet som staff. Det er både grundet de ovenstående ting og din umodenhed

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.