Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - FyhNz


_FyhNz

Recommended Posts

 

Ingame navn: Fyhnz
SteamID: STEAM_0:0:37027009
IRL fornavn: Mads Fyhn
Alder: 20 år.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

Ja, har været admin på følgende: Exorkreez, hvor jeg har haft med store streamers som TheSlowCSS at gøre, stået for staff ansættelse mm.

Super Admin på Alkoholet,

Har selvfølgelig tidligere været hos Stavox, men har ikke haft den samme tid til at kunne spille på serveren som jeg har nu.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

Det der gør mig mere kvalificeret er min alder, min erfaring, min tid og min holdning til RP.

Jeg vil hellere tage cases, og hjælpe andre som er på serveren med at RP.

Jeg kan ikke komme udenom at jeg har over 5.200 timer sammenlagt i Garry's mod, og har tilbragt meget tid på spillet, derfor er jeg ikke så nem at snyde med ting.

Det jeg gerne vil bidrage med, er en hjælpende hånd til Staff holdet, og andre på serveren og være med til at sikre en god ro og sikkert RP.

Plus så er min strafhistorik minimal i forhold til andres.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

Dengang jeg var mod / admin på Stavox, forløb det hele via !menu eller ULX commands. 

Det skal genopfrisket, da jeg kan se i har fået et nyt system i bruger men er ikke bleg for at prøve det af.

Yderligere på exorkreez og alkoholet brugte vi kun !menu og ULX commands.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?

Jeg mener selv, at når man går på 3. på gymnasiet burde man kunne formulere sig ordentligt skriftligt. 

Jeg har flere kurser i ledelse som har givet mig kompetencerne til at formulere mig mundtligt på en pæn måde, og en ikke nedgørende måde selvom personen man står overfor kan irritere en grænseløst.

Jeg bruger min mic så tit jeg kan, har et Logitech G35 med en fin nok mikrofon. Aldrig fået klager over den.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

 

Hverdage
Mandag: 12:00-20:00

Tirsdag: 12:00-17:00

Onsdag: 12:00-21:00

Torsdag: 12:00-21:00

Fredag:12:00-03:00

Lørdag: 12:00-03:00

Søndag: 12:00-20:00

 

(Plejer lige uniformen mellem 19-22 hver tirsdag)

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

Jeg er en 20 årige knægt der har spillet Garrys mod siden mange af spillerne på Stavox ikke engang havde haft deres første runde fødselsdag.

Jeg har meget tid, og meget overskud og klar på at starte op i Staff Teamet igen.

Spørgsmål?
Kontakt mig på steam, discord eller besked herpå.

Jeg er åbent for alt, bare spørg løs.
 

 

Grund til du ikke er staff længere?

Jeg blev optaget på staff holdet for 2 år siden af John

Jeg var staff i 2-3 måneder men pga min uddannelse og for mange kurser og øvelser i uniformen blev jeg sat af som staff pga inaktivitet

 

 

Jeg er sammen med kæresten når denne ansøgning bliver vurderet, jeg er hjemme igen mandag d. 11 December

 

 


----------------- FyhNz-----------------

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.