Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage


Tboner

Recommended Posts

44 minutter siden, Tboner skrev:

Så er i et skridt tættere på en server der faktisk at sjov at RP på :)

Hvis du syntes vores servere er kedelige at spille på, blot fordi der er en Admin du er utilfreds med, får du det godt nok hårdt på vores servere. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har aldrig sagt at jeres servere er kedelige at spille på. Jeg har blot sagt serveren kan måske blive "sjovere" i fremtiden. Så hvorfor gå i forsvarsposition ;) Læs min klage igen tak.

Serveren er sjov at spille på. Men til tider er der bare nogen admins der ikke kan styre sig. Som i selv skriver "Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde."

 

Jeg skriver min personlige mening. Og jeg mener at i har nogen admins i måske burde genoverveje som - Lasse, Dispy. Jeg har hørt en del players der klager over deres opførsel "inde på serveren" Og det er jo ikke ligefrem en god oplevelse at blive mødt af lorte admins.

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Tboner skrev:

så kommer der en anden politimand i en blå bil som hedder Tarry.

Kommer lige med nogen modbeviser her. Du skriver ovenståene, selvom man kan se i videoen at Tarry er Borger?(Kan ses i videoen ved præcis 1:13) det Giver ikke helt mening, så du har været lidt uopmærksom ;). Og efter hvad jeg har fået fortalt af staff og hvad der står om NOS-abuse i reglerne(1.14: Anvender du din bil med NOS til at hoppe over baser eller til lignende misbrug får du ban i en uge.)... Ser jeg ikke noget galt i hvad Lasse laver med sin bil?

 

Så tror desværre at du er på bar bund..

 

- JackS

 

Link til kommentar
Del på andre sites

@<3 JackS <3 #Lolleren Det kan jeg godt se :) Det et min fejl. Jeg var helt sikker på at han var politimand. Jeg synes det lignede en politimand i bilen. Men stadigvæk, som borger må du ikke udføre kriminielle handlinger :) Om han var politimand eller borger, hvad gør forskellen?

 

Og hvis i gerne vil have vidner så synes jeg at Sofie pedersen og Erik holm ville være et fint valg :) De var politimænd og observeredes nok mere end jeg gjorde.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Tboner skrev:

@<3 JackS <3 #Lolleren Det kan jeg godt se :) Det et min fejl. Jeg var helt sikker på at han var politimand. Jeg synes det lignede en politimand i bilen. Men stadigvæk, som borger må du ikke udføre kriminielle handlinger :) Om han var politimand eller borger, hvad gør forskellen?

 

Og hvis i gerne vil have vidner så synes jeg at Sofie pedersen og Erik holm ville være et fint valg :) De var politimænd og observeredes nok mere end jeg gjorde.

De eneste ting borger ikke må er følgende: 

Borger

  1. Må ikke raide/kidnappe/mug.
  2. Må ikke base med gangstere / Mob boss og andre "illegale" jobs.

Så hvad jeg kan læse mig frem til og se i videoen, er der ikke noget @Lasse O har lavet, som er forkert. Så et tip til næste gang du føler at der skal laves en klage på en, så sørg lige en ekstra gang at få kigget reglerne igennem og vær sikker på det du klager over er korrekt og imod reglerne  ;) Det bliver endda informeret at man kan "Læse reglerne ved at trykke F1" ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.