Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage Hoxx


Bruger ikke mere

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg var med under hele forløbet, det var en misforståelse og du fik alle dine ting tilbage, alt erstattet og en personlig undskyldning.

Du hørte selv forklaringen på hvorfor det første raid blev sluttet så hurtigt, og det var fordi en dude byggede uden bygge skilt, som vi valgte ikke at raide og sige til ham at det bygge skilt skulle op.
Derfor blev raidet afsluttet og vi rykkede videre til dig. Det var en fejl at starte et nyt så hurtigt, det kan vi godt blive enige om, men du fik alt erstattet og en undskyldning.

Det var endda mig der skød dig under raidet på dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Hoxx skrev:

Gav dig dine ting tilbage og afsluttede raidet efter :))

 

Det kan godt være at du gav mig mine ting tilbage.. men du er staff hvis fx jeg nu gør det så ryger jeg direkte i jail i 300 sec - Da du er staff burde du også selv kunne finde ud af at følge reglerne.. kan godt være at der er det uheld men det er stadig ikke okay og du burde lige tjekke op på klokken næste gang du raider

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.