Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Grønkjær


Grønkjær:|t

Recommended Posts

Ingame navn: Grønkjær
SteamID: STEAM_0:1:58752100
IRL fornavn: Jeppe
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Har dog aldrig været admin på Gmod. Men var admin på nogle servere i CSS men det er selvføglelig ved at være mange år siden nu.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:  Jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg godt kunne tænke mig at gøre en forskel derinde. Og så kan jeg godt lide at spille med folk som man for eksempel ikke har enten set eller spillet med før, og en af de ting jeg elsker allermest er at RP, især hvis andre også gider at spille deres rolle godt. Men jeg syntes selv at jeg er rigtig god til at tage ting seriøst. Mine forhold til de fleste spillere (rockford) er rigtig gode. Jeg har selv været med i mange cases og er meget imponeret af den måde som de fleste ordner en case på, altså sådan stille og roligt. Og det er også den måde jeg har tænkt mig at håndtere det på. Efter min mening kommer der altid det bedste resultat ud af det.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Har dæsverre ingen kendskab til ULX, Men kunne godt tænke mig at lære om det.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Før jeg havde mic, skrev jeg kun til folk. Og nu gør jeg meget af begge, Men selvfølgelig bruger jeg mest mic. Så jeg vil nok sige at er god nok til at formulere mig selv, men alle forstår jo ting på deres helt egen måde, så hvis de ikke forstår det første gang må man jo bare prøve engang mere, bare på en anden måde.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Der er nogen weekender hvor jeg ikke har tid fordi jeg måske er nede ved min mutter, Men det er sådan maks. 1 gang om måneden. Ellers har jeg tid hver dag Fra 16:00 til 23:00 Og i Weekenden er det jo helt forskelligt. Ligenu går jeg i 8. klasse så er ikke påvirket af mange lektier.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Har altid kunne tænke mig at være admin herinde, har bare aldrig kunne få taget mig sammen til at lave en ansøgning før nu. Og så skal jeg måske også have lidt oplæring derinde på de forskellige punkter. Hvis i har nogle spørgsmål om mig eller min ansøgning skriver i bare:))

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, TheRealG04t skrev:

Grønkjær
Jeg har kendt dig i et langt stykke tid, og på intet tidspunkt har jeg hørt noget lort om dig
- Du er flink
- Du er respektabel
- Du tager din RP seriøst
- Du kan holde hovedet koldt. 
et kæmpe +REP fra mig! <3 :)

Tusind takk Go4t<3:))

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Grønkjær!

 

Har snakket med dig få gange på Rockford, men de gange hvor jeg har mødt dig, har du været imødekommende, og positiv. Har ikke oplevet dig på nogen negativ måde endnu, og mit indtryk er heller ikke at jeg nogesinde vil møde en negativ side af dig. 

 

Det positive:

- Nede på jorden.

- Moden (De gange vi kort har snakket).

- Virker til at have styr på reglementet

- Har gensidig respekt.

- Tager RP karakteren seriøs.

 

+Rep 

 

- Matthew

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Matthew skrev:

Hej Grønkjær!

 

Har snakket med dig få gange på Rockford, men de gange hvor jeg har mødt dig, har du været imødekommende, og positiv. Har ikke oplevet dig på nogen negativ måde endnu, og mit indtryk er heller ikke at jeg nogesinde vil møde en negativ side af dig. 

 

Det positive:

- Nede på jorden.

- Moden (De gange vi kort har snakket).

- Virker til at have styr på reglementet

- Har gensidig respekt.

- Tager RP karakteren seriøs.

 

+Rep 

 

- Matthew

 

Tusind takk for din response Matthew:)

35 minutter siden, OpK skrev:

+REP

  • Fin ansøgning.
  • Rigtig flink.
  • Der er ikke særlig mange problemer med dig, kan også ses på din straffehistorik.
  • Moden af en 15-årig.

// OpK

Tusind takk for din response OpK:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.