Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff - Ansøgning Else


Else

Recommended Posts

Ingame navn: Else
SteamID: _0:1:190898920
IRL fornavn: Silas
Alder: 15 år - Fødselsdag 13/02

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Har været Admin på en engelsk minecraft server, da jeg var mindre, men blev træt af det, da serveren ikke var særlig populær. Men det er ikke det samme, når vi snakker og staff på selve stavox, men har ingen erfaring angående jobbet, som staff. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi,- Jeg er en meget aktiv spiller på serveren, og elsker at snakke med spillerne på serveren og have nogen gode og sjove samtaler med dem, men når vi snakker Staff, så er det min første priotet, så ville tage det hundrede procent seriøst, for at gøre mit arbejde grundigt og præsis, som muligt.

  

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej, har ikke kendskab til ULX.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg syntes selv at jeg er god til at formulere og argumentere for mig selv, både mundtligt og skriftligt, også når folk har brug for hjælp, er jeg god til og argumentere tingene så klart, som muligt, da spilleren kunne have været ny på serveren eller andet ligende. Jeg vil heller aldrig se mig på serveren som staff, uden en mic, da det vil være meget uprofessionelt, over for folk, som spørge efter hjælp.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Er i skole fra 8-15 hver dag, så har mulighed for allerede at komme på 15:30 cirka, Men hvis jeg har lektier for eller jobbet kalder, så når jeg nok først på senere på dagen, mit job kan være meget forskelligt hvad angår tid, da det kan være alt fra Bordopdækning eller en fødsesdag, som gør jeg først har mulighed for at komme på senere på aften, men weekender har jeg mulighed for at komme på fra morgenståen og frem til eftermiddag, hvor jeg minimum skal holde en times pause, da min mor siger jeg skal være lidt asocial, men ellers og aften og frem til sent.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Er ordblind, som gør jeg har det svært med nogle enkelte ord, men ikke et problem, som går ud over jobbet, som admin. 

 

Ville krydse fingre på jeg kan blive medlem af jeres fællesskab. Ellers er der ikke mere og sige, en forsæt god til jer - Else / Silas 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.