Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøgnin MisseCat


Politi4lige

Recommended Posts

Ingame navn:  MisseCat


SteamID: STEAM_0:0:116827207


IRL fornavn: Emil.


Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Ja jeg her være  ejer på en minecraft server hvor vi hande 10 til 20 spiller ind om dagen men ikke på gmod.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg ville hjælpe alle på server og jeg ville ikke kun tag case hele tid jeg søver få at alle hover høler servers raller 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej jeg her ikke være mod/admin på gmod.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg tale fluden. Jeg kan ikke skrive flude jeg er ordblind men hvis jeg vil jeg bruge min mic.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan side på server en lide dag hvis det skal være det 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: ja jeg ordblind så jeg skrive ikke så godt og jeg her spillrt på server 280 timer

 

Men Tak få at du ville læse men ansøgnin men ha en god dag hilsen MisseCat/Emil Sry at jeg ikke kunne skrive så marde men jeg er jo ordblind så håber at der er ok 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Politi4lige skrev:

Ingame navn:  MisseCat


SteamID: STEAM_0:0:116827207


IRL fornavn: Emil.


Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Ja jeg her være  ejer på en minecraft server så jeg hvad alle til comands og mod men ikke på gmod.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg ville hjælpe alle på server og jeg ville ikke kun tag case hele tid og jeg kan lide at hjælpe alle.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej jeg her ikke være mod/admin på gmod.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg tale fluden. Jeg kan ikke skrive flude jeg er ordblind men hvis jeg vil jeg bruge min mic.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan side på server en lide dag hvis det skal være det 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: ja jeg ordblind så jeg skrive ikke så godt 

 

Men Tak få at du ville læse men ansøgnin men ha en god dag hilsen MisseCat/Emil

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg hved godt dether kan være en MEGET ond kommentar,
men fra min synsvinkel er du for ordblind, sry,
jeg har lodt problemer med at læse hvad du mener og sådan noget.
Jeg er ked af det men det er bare sådan jeg ser det.
Som sagt kan denne kommentar godt virke ond, men det skal du ikke tage så persontlig.

Men stadig Held og lykke!

Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutter siden, Tarry skrev:

Jeg hved godt dether kan være en MEGET ond kommentar,
men fra min synsvinkel er du for ordblind, sry,
jeg har lodt problemer med at læse hvad du mener og sådan noget.
Jeg er ked af det men det er bare sådan jeg ser det.
Som sagt kan denne kommentar godt virke ond, men det skal du ikke tage så persontlig.

Men stadig Held og lykke!

du skal måske rette op på din stavning, før du retter på andre..

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.