Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning - Lucas Sørensen


LucasHD

Recommended Posts

 

Ingame navn: Lucas sørensen

 

SteamID: STEAM_0:0:62280184

 

IRL fornavn: Lucas

 

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

ja jeg har været saff her på stavox i noget tid. og svaner det at være staff og kunne gøre en forskel i andres rp på serverne
men ja har også være staff på en meget lille server ved navn "Extreme RP" som stadig er åben men ikke så mange spillere men den 
er da stadig god men har også været på en del css server og nogle cs go server.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

jeg er ikke bedre en andre ansøger men tror at jeg har den fordel at jeg har været her  før og kender alle jeres commands
og kende til de situationer som man kan støde på som at nogen har rdmet en og så løs den på en ordentlig måde
i stedet for at bare sige "når det skal du ikke gøre igen". og syndes at jeg har det godt jeg har et sammen hold med mange af de andre spillere

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

ja jeg har mange af de custome commands som i stadig bruger fordi som jeg skriver længere oppe har jeg været her før 
så har rimelig godt styr på det vil jeg selv sige. men skal noget havde opfrisket indgang

og har stadig de binds som jeg lavede  da jeg var her sidst
 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

jeg syndes helt klart at jeg er god formulere både skriftligt og mundtligt, da jeg har haft meget svært ved at stave syndes at jeg er kommet efter, og bruger altid min mic, der er nogle gange hvor jeg er til lan med men det er meget sjældent at jeg er til det og vis  jeg kommer til et lan hvor jeg har umulighed  for at snakke så gør jeg det men der er  sagsynlighed for at der nogle som siger at det er "mic spam" hvilket det også er  

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

jeg kan være på alle dage til jeg ikke gider men altså det komme og så an på om jeg har noget jeg skal lave til skolen og is jeg skal det vil jeg lave det og så gå på serven

igen.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

ja. jeg har adhd men det er ikke noget som kan gå udover andre spillere. 

Link til kommentar
Del på andre sites

58 minutter siden, Guzern skrev:

Føler ikke at jeg ser dig på serveren overhovedet?

 

Det er rigtigt men jeg har haft en periode hvor at jeg ikke spillede gmod. men tror at du komme til at se mig mere. vis du fik det svar du ville have. så er det super, vis ikke ka du skrive private 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, <3 JackS <3 #Lolleren skrev:

-Rep

-Syntes ikke jeg har set dig på serveren

- Tror ikke det ville være det bedste at blive staff hvis du lige har været ret så inaktiv.

ja.som jeg har sagt er det fordi at jeg ikke har haft den store intarsse i gmod men har været et par timer på stavox mest om natten ;D så det er derfor at du ikke har set mig ;D
 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Mads (ULTRA SPINNER) skrev:

-REP

 

Aldrig online

Husk næste gang at svar på alle spørgsmål.. (Syntes u selv du et god til at formulere dig skriftligt såvel som mundtligt bruger du ofte din mic?:)

 

er rimlig meget online men du har nok ikke set mig da det har været forskelligt tids rum

men tak for din mening tar det til mig som var det kritik 

23 timer siden, Guzern skrev:

Føler ikke at jeg ser dig på serveren overhovedet?

 

ja det er vel rigtig men du har set mig snakke nok bare ikke til dig nok derfor?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Maxx0758 skrev:

Neutralt rep

- Tidligere staff så burde kunne reglerne.

- Synes heller ikke jeg har set dig for meget. (Har dog selv været inaktiv)

 

Held og lykke.

-Maxx0758

som jeg har skrevet længer oppe har jeg været inaktiv men der er også en grund har være væk fra gmod også mest  fordi at jeg ikke har haft noget net

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.