Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning EDDY


EDDY

Recommended Posts

Ansøgning til Staff inde på Stavox.com

 

Ingame Navn: EDDY

SteamID: STEAM_0:0:22932706

Irl Navn: Morten

Alder: 24 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobt i et spilcommunity?:

Jeg er tideeligere Super-admin inde på Artexserver.dk. Hvor mit job har været at tage ansvar for serveren, og lede admins der inde. Både i at rekruttering af nye mods. Men også ved fyring af staff. Men også tage mig af klager, der skulle komme fra serveren medspiller. At havde et kæmpe overblik over del spørgsmål, som skulle byde sig fra mine staff. 
Som leder inde på Artex. Var det min job, at sørger, at serveren kørte optimalt. Og der var en god etik og moral inde på serveren. At spillerne inde på serveren kunne følge sig trygge ved serveren. 

Jeg har været staff inde på Artexserver.dk lidt over 2 år. Hvor jeg også tidligere var admin inde på deres gamle server Sanctumser.dk. 

Efter alle de år som staff. Har gjort at jeg har stor erfaring med staff arbejde til daglig i admin-verden. 

 

- Har været staff på Stavox også...

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Som jeg skriver tidligere. Har jeg arbejdet som staff godt i 2 år. Jeg er et meget rummelig menneske, og kan nemt tage svære beslutninger i  pressede situationer. Jeg går meget op i, at en god staff er altid neutral i en admin-sag. Og kun går ud fra beviser, før man tag en beslutning over sagen. Men at man også bruger tid på, at vise hvad man har gjort forkert. Da det meget hurtig kan betale sig til sidst. 

Men det med at være en gammel rotte i faget. Gør at man lære nogle gode tips/fiduser, til at takle admin-arbejdet på den bedste måde i sagerne. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Da jeg har arbejde som Super-admin inde på Artexserver. Arbejder jeg meget med det. Både ved promotede og udførelse af ULX. Så jeg har godt kendskab til ULX.

Udover det kender jeg alle kommands inde i spillet. 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Dansk er mit modersprog. Men har også nemt ved at skrive dansk. 

Bruger meget min mic i adminsager. Da jeg følger det giver bedst overblik over sagen. Men kan til andre tidspunkter vælge at skrive i adminsager. Da jeg følger, at det aldrig kan blive misforstået. 

Taler også flydende engelsk. Hvis chancen skulle byde sig. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.esk. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Kan nemt være på efter skoletid. Lige for tiden læser jeg til tandlæge, som gør det bliver hen ved 16-17 tiden på dagen. Men kan nemt være på i weekenden.  

 

Andre relevant information omkring  dig du synes vi skal  vide?:

Valgte at sige mit rank op inde på Artexserver.dk til sidst. Da ejeren  valgte at gå bag min ryg op til flere gange. Da penge betød mere for ham. Men kan dsv. ikke gå mere i dybten, da det vil være brud på tavshedspligt.
Derfor savner jeg lidt, at arbejde som staff igen. Da jeg synes, det meget sjovt at hjælpe andre i deres nød. 

 

Men kan ikke lige komme på andre ting. Men hvis I skulle havde nogle spørgsmål til mig, og mit tideeligere staff tid. Er I altid velkommen til at kontakte mig her inde eller inde i spillet.

 

Takker mange gange fordi I ville tage jer tid til at læse denne ansøgning. Og glæder mig til at høre fra jer.

 

Mvh. EDDY 

PS. Er god til at give carban. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

EDDY, hvad kan man skrive?
Du er jo sikkert stadig den gode gamle EDDY som alle kender.
Meeen du skal nok lige tage og læse reglerne igennem en eller to gange, da der jo er kommet en del nye regler og ændringer i reglerne.
Men held og lykke fra min side af, gamle dreng!

Link til kommentar
Del på andre sites

Stabil god ansøgning EDDY. Du kan finde ud af at håndtere cases, hvor du ikke direkte drager til konklusion på den første påstand (kvalitet over kvantitet), hvilket er noget jeg generelt savner. Du er både retfærdig og forbliver cool igennem casen, uanset dens udfald. 

 

Alt i alt, +rep.

Link til kommentar
Del på andre sites

Årh Eddy!

Det er jo ikke muligt at sige noget negativt!

Du er en helt igennem fantastisk staff, samt har du jo også været det før.

Du har forstand på det du laver, og bruger tid på dine cases samt det er du jo også moden, og i en god alder!

Så alt i alt, vil du være en dejlig person at få tilbage på staff teamet!

+REP!

 

Håber vi ses Eddy <3

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP 

EDDY Nu har jeg ikke spillet med dig så meget faktisk aldrig men efter jeg har mødt dig et par gange ingame syntes jeg dette 

  • Du har en mega fed personlighed
  • Du er sygt moden 
  • Du er gammel staff 
  • Du kan alle reglerne 
  • Du an dit rp/shit 

Så Alt i Alt et kæmpe  +REP

 

////Lasse <3

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

  • En gammel nisse på serveren efterhånden. Du nåede rigtig langt i din tid som staff og jeg synes du burde fortsætte!
  • Rigtig flink og venlig, holder en dejlig tone når man snakker med ham, aldrig set sur.
  • God til at hjælpe folk hvis man nu sidder i problemer, så er Eddy på sagen.
  • Kender reglerne som sin egen bukselomme.

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.