Hop til indhold
Stavox

[Solved] Admin Klage


RAMMIDK

Recommended Posts

Dit ingame navn:RAMMIDK
Staff ingame navn:Kagen
Dit SteamID:STEAM_0:0:119010805
Staff SteamID:STEAM_0:0:99495996
Forklar situationen:Jeg og 3 Andre er igang med et Polti raid på et hotel vi ser printer på en af værelserne døren lukker igen vi trækker våben og prøver at skyde ind vi rammer ham og han Jailer mig i 300 sec 
Bevis:
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, RAMMIDK skrev:

Jeg og 3 Andre er igang med et Polti raid på et hotel vi ser printer på en af værelserne døren lukker igen vi trækker våben og prøver at skyde ind vi rammer ham

Jeg henviser dig lige til politiregel 4.

4. Du skal altid forsøge at arrestere de kriminelle frem for at skyde dem. Anvend kun dine skydevåben hvis dit liv er i fare, eller som sidste udvej til at stoppe den kriminelle.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Her kan du lige få et resume.

 

Jeg køber et hotel værelse ved Eddy. Så laver jeg lige et bord og en stol, og lidt for rp. Derefter spawner jeg så mine printere over i et hjørne, hvorefter 3 politimænd kommer rasende op og siger jeg skal lukke min dør op, hvor jeg så gå hen til døren og spørg hvorfor. Så går jeg tættere på den smartdoor som var der og så åbner døren. jeg spørg hvad de vil, De tar fat i min printer som også er fint. Døren lukker også begynder "Betjent/Klager" at skyde på mig som tænker at helt skudt i hovedet. jeg tpere til ham og spørg hvad han har gang i. Hans svar øøhhh Jeg troede du vil tag gun frem og skyde på mig, hvorefter jeg forklare ham at det jo ikke er okay da jeg prøver at lave en aftale omkring det printere der. Hvorefter han skifter lidt historie. Jeg tag fat i ham gir man 300 jail for rdm x1 som jeg synes er fin straf. Efter som jeg bare var borger og ikke gjorde ingen form for trussel. 

 

Undskyld hvis det er stavefejl jeg har lige skrevet det over mobil  Kagen :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

@RAMMIDK, hvis du fremover opretter en staff-klage, så prøv at lade vær med at være væk 3 minutter efter den er lavet i næsten 5 dage. Siden du hverken har været aktiv eller samarbejdsvillig, så ser jeg situationen som om, at det var dig der skulle have tænkt sig om. Hvis du har en grund til dit fravær, så nævn det i tråden, så vi slipper for at bruge unødvendige ressourcer og tid på din klage.

 

Case closed. Hvis det her sker igen, så klapper fælden, medmindre du har en grund til dit fravær.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.