Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ny regel til betjente


Matthew

Recommended Posts

Regel om at bejtente som har startet vote/blevet betjent efter commanden /pdraid er blevet skrevet må IKKE være med til at beskytte bankboksen/politibankboksen!

 

Har oplevet et par gange nu, at jeg er blevet arrested/skudt af betjente som er blevet betjente efter jeg har skrevet commanden /pdraid og skudt det daværende "politihold".

Link til kommentar
Del på andre sites

På 12/2/2017 den 11:49 PM , Matthew skrev:

Regel om at bejtente som har startet vote/blevet betjent efter commanden /pdraid er blevet skrevet må IKKE være med til at beskytte bankboksen/politibankboksen!

 

Har oplevet et par gange nu, at jeg er blevet arrested/skudt af betjente som er blevet betjente efter jeg har skrevet commanden /pdraid og skudt det daværende "politihold".

Det er helt i orden de gør det, som Mads også skriver. Du burde ikke basere din viden på, hvor mange betjente du skal skyde ud fra hvad du kan se på scoreboardet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.