Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod ansøgning


Yung Failure

Recommended Posts

In-game navn: DopplerTVV	
IRL Navn: Mikkel thomsen/thestrup  (har du/i et spørgsmål så skriv endlig :D) 
Stemid: STEAM_0:0:80377310
Alder: 12 (ord valg og ordforråd som en på 13-14 og vær sød ikke at at dømme på min alder tak :D) 
Hvorfor skal vi vælge dig som mod?: fordi jeg har 2 års erfaring som mod og admin indefor Gmod. Og 2 års erfaring af indehaver af en af danmmarks største Minecraft server [LUKKET] PS. Er dog ikke en af det der Minecraft "børn" ;D
Kender du ULX kommandoerne?: ja og hvis der er noget som jeg ikke kender lære jeg det nok på næsten ingen tid. (Børn lære typisk hurtiger en voksen) 
Eventuelt lidt info omkring dig selv: At jeg dog lyder maget/lidt lille men har som sagt et ordvalg og ordforråd som en på 13-14 og har en efter min egen minging et pænt godt overblik

Ting at lægger mærke til: Jeg har gjort mig den lejlighed at skrive nogen af det ting i burte lægge extra mærke til.  Mit Ordvalg og ordforråd, min erfaring inde for admin og lignende og mit overblik inde for admin sager

i ku evt. Give mig en form for test for og se om jeg kan stå inde for det jeg skriver. Og håber virkelig at jeg kan gøre en forskel og abejde med jer skøne mennsker :D :D :D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.