Hop til indhold
Stavox

[Solved] Jule Ideere


Swag

Recommended Posts

Hej Allesammen,

 

Jule Props:

Jeg tænkte at det kunne være sjovt hvis at man kunne få adgang til at spawner et juletræ (models/cloud/kn_xmastree.mdl).

Det ville give en god stemning og lave og gøre en masse bygge ideer til virkelighed!

 

Jule Outfits:

Det kunne også være sjovt og skabe noget gost rp hvis man kunne få nogen jule outfits i tøj butiken som måske kunne være limited edition.

 

 

Håber i kan lide min ide

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Swag skrev:

Hej Allesammen,

 

Jule Props:

Jeg tænkte at det kunne være sjovt hvis at man kunne få adgang til at spawner et juletræ (models/cloud/kn_xmastree.mdl).

Det ville give en god stemning og lave og gøre en masse bygge ideer til virkelighed!

 

Jule Outfits:

Det kunne også være sjovt og skabe noget gost rp hvis man kunne få nogen jule outfits i tøj butiken som måske kunne være limited edition.

 

 

Håber i kan lide min ide

Fed idé! :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan du huske sidste år hvor man kunne spawne det juletræ? Der var totalt kaos over alt. Folk satte juletræer over alt, 4 på et tag. Proppen ved jeg også blev solgt for rigtigt mange penge, da ikke alle folk vidste hvor den var. Hvis det skulle komme igen tænker jeg det var bedre med at man kunne købe den. Men ellers super fin ide :wink:

Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, Swag skrev:

Jeg tænkte at det kunne være sjovt hvis at man kunne få adgang til at spawner et juletræ

Du har allerede muligheden for at spawne et fint grantræ du kan bruge. Så må du jo selv sidde og pynte det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.