Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage Lasse


NOFACE

Recommended Posts

Dit ingame navn: Mønix

Staff ingame navn: Lasse

Dit SteamID: http://steamcommunity.com/profiles/76561198419018715/

Staff SteamID:STEAM_0:1:187812816

Forklar situationen:' jeg blev demoted for at stikke af fra politiet og det var fair nok og så kom jeg i fængsel i 200 sek og der jeg var i fængsel kom der tre politibetjente in og blev ved med at slå mig uden grund men stunstick og så kaldte jeg admin DoktorDim og han kom så over og de tre betjente nægtede at have stunstick abused og så fik jeg jail af Lasse han havde sagt får jeg kaldte admin at hvis jeg kaldte admin vil han jaile mig i 300 sek og det gjorde han så og så kaldte jeg ham bøsse pga jeg lev sur og så fik jeg permban

Bevis:DoktorDim

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej NOFACE 

Jeg kommer ned i jail hvor du står og sviner mig og en af de andre betjente til hvilket ikke er i orden så går vi ind i din celle og mig og ham den anden betjent slår dig 1-2 gange med vores stunsticks for ligesom og sige at du ikke skal svine os til. Så diger jeg til dig at du ikke skal kalde admin fordi det er komplet spild af vores tid, du kalder så admin @Admin Stunstik abuse så teleporter DoktorDim til dig og så jailer jeg dig for ikke at adlyde mig så bliver du sur og siger "DIN FUCKING BØSSE!" hvor i at du også bryder 1.21: Tal pænt til andre spillere. Det er ikke altid tydeligt, om du taler IC eller ej, så lad være med at tilsvine hinanden. Tal pænt, det sætter alle pris på. Så får du så permban af DoktorDim for Troll

 

///Lasse

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, NOFACE skrev:

så kaldte jeg ham bøsse pga jeg lev sur og så fik jeg permban

 

6 timer siden, Lasse O skrev:

du kalder så admin @Admin Stunstik abuse så teleporter DoktorDim til dig og så jailer jeg dig for ikke at adlyde mig så bliver du sur og siger "DIN FUCKING BØSSE!"

 

Det lyder som om du drejer situationen til, at du blev uretfærdigt behandlet. Tror jeg næppe du gjorde. 

Du kan starte med at opføre dig ordentligt, fremfor at overreagere på noget så ligegyldigt som at blive slået med en stunstick fremover.

 

Hvis du synes du fortjener at spille på serveren inden og efter jul, så kan du hoppe ind på vores unban-request sektion, hvor jeg er sikker på, at Lasse gerne vil diskutere dit unban.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.