Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request: No-Name.exe og Thiim og Blodhunden


_FyhNz

Recommended Posts

Dit in-game navn: FyhNz
Vedkommendes in-game navn: No-Name.exe og Thrimm og Blodhunden
Dit SteamID:  STEAM_0:0:37027009
Vedkommendes SteamID:  
STEAM_0:1:54581852:      No Name exe
STEAM_0:1:58520645:      "Thiim"
STEAM_0:0:9250771:       Blodhuunden 
Tidspunkt for hændelse: 22:39
Hvad regler er blevet brudt: FAIL RP, MASS RDM, NLR, JOB ABUSE.

Hvad skete der?: Er lige blevet indsatsleder, spawner mit køretøj som indsatsleder og No-Name.exe kommer løbende hen, efter at have været død gentagende gange til den samme person og råber at han skal bruge min bil. Efterfølgende imens jeg sidder i bilen laver han en search warrant for ulovlig kørsel på mig og battery rammer mig ud af bilen og tager den, hvor jeg efterfølgende slår ham ud af køretøjet og siger at det er fail RP hvor han spawner sin egen bil og køre væk.
Efterfølgende begynder Thiim og No name at have en intern battle, som ses i videoen der er optaget, og skyde hinanden gentagende gange og bryde NLR nede i PD.
Følgende både Thiim, og no-name.exe og en Blodhunden, ses tydeligt på screenshots af selve scoreboardet, ser man  tydeligt hvordan de har mass RDM'et hinanden på serveren. Kig på tiden oppe i hjørnet som er markeret, og deres kills, og sammenlign de 2 tidspunkter, og deres score med de to billeder der er taget før og efter.

Jeg synes ærligt talt at det er for barnligt, at man kan tillade sig at gøre disse ting bare fordi en admin ikke er på.

Beviser:

1.PNG

2.PNG

3.PNG

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.