Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning om Mod


Jacob Lee

Recommended Posts

Hej mit navn er Jacob og jeg er 11 år bliver 12 år gammel om mindre end et måned. Til dagligt spiller jeg garrys mod stort set hver dag, jeg har spillet Gmod Darkrp 278 Timer.

Jeg spiller inde på Stavox hver dag, men jeg ville ansøge om mod fordi jeg gerne vil hjælpe, har været mod og sådan noget inde på nogle andre servere. Så jeg kender mange commands mit, ingame navn: Jacoiv. Hvorfor skulle vi vælge dig?, Fordi jeg godt kunne tænke mig at hjælpe inde på Stavox sådan folk kunne få endnu mere Staff hjælp. Inde på serveren nogle gange er jeg også inde om morgenen, jeg spiller på Stavox fra jeg står op til jeg går i seng altså om weekenderne, jeg er god til at hjælpe folk og at prøve at gøre serveren bedre. Sådan flere folk kunne åbne op for at joine serveren, Jeg ved hvad CDM RDM RDA og mange andre ting er. Jeg ved godt at RDM/CDM/RDA er standard relger men jeg bor i Ringkøbing. Jeg ansøger om mod fordi jeg gerne ville kunne hjælpe folk sådan nogle Mods/Admins kan holde lidt fri ind i mellem. Men det var derfor jeg ansøgte om mod håber i vil tænke over det:P.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.