Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning -Killernukeclear


killernukeclear

Recommended Posts

Ingame navn: Killernukeclear TSS
SteamID: STEAM_0:1:97308123
IRL Navn: Thomas	
Alder: 12

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 
Ja på en anden server på Garys mod men den lukkede ned for lang tid siden, Minecraft servers.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg synes da bestemt i skal vælge mig fordi jeg er en sød dreng som godt kan lide at spille inde på Stavox og kan være sjov at spille med.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Ja en lille smule men det meste skal jeg have lært men det er jo godt at jeg har nemt med at lære forskellige ting.
Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
Min mic virker fint og der burde vel ikke ske noget ved den og jeg snakker skam også flydende dansk.
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Hverdagende kl. 2-3 stykker om dagen til klokken 9 om aftenen og i weekenderne er jeg på fra kl 7 om dagen til kl. 3 om natten/Morgenen
Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:
Jeg er skam en sød dreng som hedder Thomas og jeg går til Badminton og har et kæledyr "Chinchilla" kaldt Bamse.
Jeg håber i vælger mig Mvh. Killer 
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.