Hop til indhold
Stavox

Photoshop billeder


KennyBou

Recommended Posts

Davs 

 

Der ikke så meget at sige end, jeg vil gerne at lave nogle gode billeder som er fotoshopet sådan meget godt, dette mener jeg med at hvis i har et eller andet billede som skal photoshopes så sig med glæde til, så vil jeg prøve det bedste jeg kan, har ikke gjort det i så lang tid, men vil give det en chance.

 

Krav 

- Når jeg laver dit billede skal du kunne sige hvad du kan lide og det dårlige ved det ( På den måde kan jeg få den kunststive kritik)

- Det skal være et billed som er ordenligt (Gider ikke have et billede der fra en minecraft block eller andet urealenvant) 

- Jeg er færdig med dit billede når jeg er færdig (Mens med at du ikke skal komme og spørge hele tiden)

 

Hvis du synes min ide er okay så giv mig en pb på forum, eller bare smid det ind på den her kommentar

 

Det var det ses!

 

Her er et af de billed jeg har lavet - 

 

ok 1.png LUL.jpg.e56a125c84fadfc5dc778f5c9e5fe3ec.png.b131791d5b51bb76905042ea9da4b8dd.png12.png.ca2ec4cc8c9f36c47682bcd4cd9e820e.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.