Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request


Hector

Recommended Posts

STEAM_0:0:133002038

Hvorfor jeg skal unbannes. eller hvorfor skulle jeg bannes?

Jeg skal unbannes fordi jeg er moden nok til at spille på Stavox servere og godt kan finde ud af det (Staff klage kommer)

1. Jeg bliver bannet for at ikke at kunne finde ud af at køre så godt bil som den unge dreng Lasse han gerne vil have det.

2. Jeg blev tvunget til at lukke min computer ned da jeg havde aftalt at jeg skulle se en serie kaldt Nordskov med min familie så det er ikke LTAP, jeg leavede 10 minutter efter case fordi klokken var allerede 10 minutter over 21, og der var serien godt i gang.

3. Beskyldt for at lyve overfor staff, forklaring: Jeg kunne ikke huske at jeg havde sagt f*ck dig til duden, men der må også være en grund, det var i betragtning af at lyve når man ikke kan huske noget som er sket en del tid før casen.

Jeg kan også rigtig godt lide at der i Lasses staff ansøgning står at han altid holder hovedet koldt, altid har et smil på læben og han snakker altid pænt. Det passer ikke, han snakker ikke pænt, han sagde at hvis jeg f*cking løj ville jeg få fucking ban i den grad ret negativt, jeg sagde tydeligt roligt at jeg ikke kan huske jeg har gjort det, det bliver vedtaget som en løgn når det er sket en del tid før casen.

((Det er ikke nogen staff klage)) Det er lidt latterligt at give ban for denne handling og ved godt jeg ikke skal gøre det en anden gang.

 

Jeg kan godt reglerne og der må nok også være en grund til at jeg så sagde f*ck dig til ham, men jeg synes ikke det var en grund til at bande fordi jeg ikke kunne huske det. Det burde heller ikke være sådan at man skulle kunne huske at man har sagt et lille bitte ord til en for en del tid siden (ca. 30 min før admin case)20171110144951_1.thumb.jpg.cba8e246d2b6e6c2d66518bdab47b235.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:133002038

Grund: LTAP + Lyver for Staff + Snakker ikke pænt + Kan ikke finde ud af at køre. Lav en unban Request når du er moden nok til a spille her inde

Navn: Sukanet1

AdminID: STEAM_0:1:187812816 - Lasse [junioradmin]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 09-11-17 20:13


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.